استفاده از اینستاگرام برای کسب درآمد بیشتر

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

امروزه نرم افزار اینستاگرام به یکی از مشهور ترین نرم افزار های روز دنیا تبدیل شده است به  طوری که دیگر افراد به دنبال هیچ شبکه ی اجتماعی دیگری برای جایگزینی آن نیستند. بسیاری از افراد با استفاده از این اپیلکیشن روزانه به درآمد های میلیونی دست می یابند. در اینجا چند روش استفاده از اپیلکیشن اینستاگرام برای ایجاد کسب و کار های کوچک را به شما خواهیم گفت با ما همراه باشید.

چند روش استفاده از اپیلکیشن اینستاگرام برای ایجاد کسب و کار های کوچک

چند روش استفاده از اپیلکیشن اینستاگرام برای ایجاد کسب و کار های کوچک

 

روش های بسیاری وجود دارد که شما می توانید توسط آنها یک کسب و کار کوچک و آسان را در محیط منزل خود ایجاد نمایید. در این قسمت از مقاله به شما روش هایی گفته خواهد شد که بعد از خواندن آنها به راحتی می توانید اقدام به ایجاد کسب و کار اینستاگرامی بنمایید.

  1. ایجاد مسابقات مختلف

بی شک هیچ فردی روی کره زمین وجود ندارد که از شنیدن نام هدیه خوشحال نشود. اولین روشی که قصد معرفی آن را داریم ایجاد مسابقات مختلف است. شما می توانید با برگزاری مسابقه های گوناگون تعداد فالور ها، لایک ها و کامنت های صفحه ی اینستاگرام تان را افزایش دهید.
چند نکته مهم را در هنگام برگزاری مسابقه بخاطر داشته باشید:

  • در مسابقاتی که قرار است برگزار کنید حتما از هشتگ خریدار استفاده نمایید.
  • سعی کنید رقابتی را می خواهید ایجاد کنید که به کسب و کار شما نزدیک باشد. این امر موجب می شود تا افرادی که به حرفه ی شما علاقمند هستند به صفحه شما بپیوندند و همیشه صفحه شما را دنبال نمایند.
  • حداقل یک هفته قبل از آغاز چالش آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.
  • فالور های اینستاگرامی را همچون دوستان صمیمی خود بدانید. این کار موجب می شود تا چالش شما گسترش بیشتری بیابد.
  • از پیج ها و یا صفحات مشهور بخواهید تا تبلیغی جهت مسابقات شما بگذارند.
  1. ویدئو ها و تصاویر بسیاری را منتشر کنید.

چند روش استفاده از اپیلکیشن اینستاگرام برای ایجاد کسب و کار های کوچک برای درآمد

 

همانگونه که خودتان نیز می دانید با انتشار ویدئوها و تصاویر جذاب می توانید به گسترش پیج تان کمک کنید. به جرعت می توان گفت اصلی ترین راه افزایش فالور و کسب و کار منتشر کردن پست های جدید است. پس غفلت نکنید و هرچه سریعتر یک پست زیبا و متفاوت که با تمامی صلایق سازگار است را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

  1. Regramming را سریعآ شروع کنید.

یکی از روش های پیشنهادی ما به شما جهت ایجاد کسب و کار های کوچک در اینستاگرام ایجاد ارتباط با دوستانتان برای اشتراک گذاری تصویر و ویدئو می باشد. همیشه به خاطر داشته باشید اولین مخاطبین یا فالور های خود را فراموش نکنید. این نکته را نیز بدانید که هیچ گاه از پروفایل تان هرگز قافل نشوید.

Regramming آسان ترین راه برای ایجاد یک ارتباط سریع بین شما و فالور هایتان است. اگر مقداری شناخت بر دیگر شبکه های اجتماعی داشته باشید می دانید که تمامی شبکه ها یک مسیر اصلی برای به اشترک گذاری محتوا دارند در حالی که این مسیر در اینستا وجود دارد.
اما این مسئله اصلا جای نگرانی ندارد شما می توانید با لایک کردن و یا کامنت گذاری دوستان بیشتری را بیابید.

  1. کمک گرفتن از صفحه های معروف در اینستاگرام

راه دیگری که می توانید در گرفتن فالور از آن استفاده کنید کمک گرفتن از اشخاصی است که پیج های بزرگ و معروفی دارند. این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که اکثر پیج های بزرگ و پر طرفداری که در اینستاگرام می بینید از سازمان دهی خاصی برخوردار نیستند بلکه آنها افراد معمولی هستند که سبک زندگی بزرگان را سرلوحه زندگی خود قرار داده اند.

تحقیقات نشان داده است زمانی که این افراد شناخته شده در اینستاگرام درباره برند محصول شما با دوستان شان صحبت کنند به طرز عجیبی سرعت خرید از پیج شما افزایش می یابد.
شما به دو طریق می توانید از دیگر صفحات بخواهید که با شما همکاری کنند.

  • برگزیدن اسپانسر
  • ایجاد رابطه یا همکاری

ایجاد رابطه و یا همکاری مطمئنآ راه کار بهتری به نظر می رسد. اگر قصد همکاری با دیگر پیج ها دارید سعی کنید صفحاتی را برگزینید که صاحبان آنها با محصولات شما سازگاری داشته باشند. در غیر اینصورت محصول شما جذابیتی برای فالور های صاحب پیج نخواهد داشت.
همچنین شما می توانید از روش قدیمی بازاریابی نیز استفاده کنید. مثلا شرکت های که محصولات مشابه محصول شما دارند را فالو کنید. با اینکار هم می توانید از ایده های جدید آنها استفاده کنید و هم اینکه از طریق دایرکت با صاحبان شرکت بصورت خصوصی صحبت کنید.

  1. در صفحه Ads اینستاگرام تان از حروف بزرگ استفاده کنید.

یکی از مهم ترین مشکلاتی که صفحات کوچک اینستاگرامی با آن دیگر هستند بالا بودن هزینه های تبلیغات می باشد. در برخی از مواقع فرد قادر به پرداخت هزینه های سنگین تبلیغات نیست و این امر موجب سخت شدن افزایش فالوور پیج می شود.
اما جای نگرانی ندارد شما می توانید با استفاده از Ads هزینه های ناشی از تبلیغ را تا حد بسیاری کاهش دهید و شانس بزرگ شدن صفحه تان را در اینستاگرام داشته باشید.
آغاز Ads امری بسیار ساده است. مثلا شما می توانید صفحه فیس بوکی که در گذشته از آن استفاده می کردید را برای یک راه تبلیغاتی انتخاب کنید.

  1. ارتباط نزدیکی بافالور های رقیبانتان داشته باشید.

سعی کنید با فالور های پیج هایی که رقیب شما هستند ارتباط نزدیکی داشته باشید. اما در حین ارتباط این دو نکته را در نظر بگیرید:

  • فالور های رقیبانتان از افراد علاقه مند به محصول یا حرفه شما هستند.
  • آنها به تصاویر و ویدئوهای موجود در پیج شما علاقمند هستند.

در اولین وقت خالی لیستی از تمامی رقبای تان که در اینستاگرام موجود هستند را تهیه کنید این عمل کمک بسیار بزرگی را به شما خواهد کرد. هنگامی که کار لیست بندی به پایان رسید از اولین پیج شروع کنید و 50 تا 100 نفر از فالور هایی که همیشه آن پیج را دنبال می کنند فالو کنید.

شما به سه روش می توانید با مردم در اینستا ارتباط برقرار کنید.

  • لایک کردن
  • کامنت گذاری
  • فالو کردن

تبلیغات: ممبر واقعی فعال دریافت کنید.

پس از گذراندن مرحله فالو کردن نوبت به لایک کردن و گذاشتن کامنت زیر پست فالور هایتان می رسد. این کار اثر فوق العاده بروی اشخاص می گذارد و باعث می شود آنها نیز پیج شما را دنبال کنند.

امیدوارم که با خواندن این مطالب صفحه ی اینستاگرام خود را به یک صفحه بزرگ با دوستان زیاد تبدیل کنید. البته این را فراموش نکنید که بزرگ شدن صفحه اینستاگرام یک روزه اتفاق نمی افتد اما نکات اتفاق چندین ساله را به چندین ماهه تبدیل خواهید کرد.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید