آموزش رفع مشکل ارسال نشدن کد تلگرام در هنگام ورود و ثبت نام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

هنگام ورود به اکانت تلگرام یا ثبت نام جدید در این پیام رسان نیاز به کد فعالسازی ۵ رقمی دارید. این کد فعالسازی هنگامی که بر روی شماره شما اکانت تلگرامی وجود نداشته باشد به صورت پیامک یا SMS برای شما ارسال می‌شود. اما اگر بر روی شماره شما یک تلگرام فعال وجود داشته باشد این کد به اکانت تلگرام شما ارسال شده و بایستی آن را در دستگاه جدید وارد کنید. در این نوشته و مقاله آموزشی تصمیم داریم به رفع مشکل ارسال نشدن کد تلگرام (کد ۵ رقمی فعال سازی) در هنگام ورود و ثبت نام در این پیام رسان آموزش دهیم.

آموزش حل مشکل ارسال نشدن کد تلگرام در هنگام ثبت نام و ورود به دستگاه جدید

پس از این که برنامه تلگرام را روی گوشی خود نصب کردید نیاز است که آن را فعال کنید. برای فعال کردن تلگرام یک کد ۵ رقمی برای شما ارسال می‌شود که به واسطه آن می‌توانید تلگرام را فعال کنید. این کد در هنگام ساخت اکانت جدید برای شما SMS شده و در هنگام ورود به دستگاه جدید در صورت وجود دستگاه فعال به اکانت تلگرام شما ارسال می‌شود.

در صورتی که این کد فعال سازی برای شما SMS نمی‌شود بایستی ۲ دقیقه منتظر بمانید تا دریافت کد فعالسازی تلگرام از طریق تماس صوتی به شما داده شود.

علت ارسال نشدن کد و وضعیت در حال اتصال

در صورتی که کد برای شما ارسال نمی‌شود ممکن این وضعیت در تلگرام‌های زیر به شرح زیر باشد:

  • تلگرام اصلی: فیلتر است و بایستی از نرم افزارهای مربوطه *** استفاده شود.
  • تلگرام ایکس: فیلتر است و…!
  • موبوگرام: فیلتر است و…!
  • تلگرام طلایی: ممکن است در ان لحظه دچار اختلال و اتصال به سرور باشد.
  • هاتگرام: ممکن است در ان لحظه دچار اختلال و اتصال به سرور باشد.

عدم دریافت کد تلگرام و مشکل بلاک موقت یا دائم – Too Many Attempts , Please try again

یکی دیگر از دلایل ارسال نشدن و عدم دریافت کد فعال سازی تلگرام می‌تواند مربوط به سعی زیاد و وارد کردن بیش از حد شماره برای دریافت کد باشد که می‌تواند دچار موارد زیر شود:

  • مسدودی موقت: اگر شماره شما همراه اول، ایرانسل و رایتل باشد و سعی زیاد برای دریافت شماره کرده باشید. پس از ۲۴ ساعت این مسدودی رفع می‌شود.
عدم دریافت کد فعال سازی تلگرام و مشکل بلاک موقت یا دائم - Too Many Attempts , Please try again
Too Many Attempts , Please try again
  • مسدودی دائم: اگر با شماره های مجازی اقدام به ساخت اکانت های متعدد کرده باشید، شماره شما ممکن است دچارمشکل Phone Number Flood تلگرام یا مسدود شدن همیشگی شود.

 

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید