استوری اینستاگرام، بازاریابی به سبک نوین!

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

در سال 2016، یکی از بزرگ‌ترین اتفاقاتی که در شبکه‌های اجتماعی رخ داد، معرفی قابلیت استوری اینستاگرام یا همان Instagram Stories بود. گزارش‌های اولیه نشان می‌دهد روزانه، نزدیک به ۱۰۰ میلیون کاربر فعال در جهان از استوری اینستاگرام استفاده می‌کنند (مانند بروبچه‌های تیم نوین!). البته قابل ذکر است که قابلیت استوری در ابتدا بر روی اپلیکیشن اسنپ چت ارائه شد، اما اینستاگرام با ایده گرفتن از اسنپ چت (بخوانید کپی برداری!)، قابلیت استوری اینستاگرام را راه‌اندازی کرد.

استوری اینستاگرام به کاربران این شبکه اجتماعی امکان می‌دهد تا عکس‌ها و ویدیوهای خود را به مدت ۲۴ ساعت با فالوورهای خود به اشتراک بگذارند. پس از سپری شدن ۲۴ ساعت، محتوای منتشر شده خودبه‌خود ناپدید می‌شود. این ناپدید شدن باعث می‌شود تا کاربر به صورت لحظه‌ای یا ساعتی تصاویر یا ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارد. این کار باعث می‌شود تا استورهای کاربران اینستاگرام همیشه در بالای صفحه اصلی به فالوورها نمایش داده شود.

برای بسیاری از بازاریابان، استوری‌ اینستاگرام، قابلیت خاصی است که در شبکه‌های اجتماعی به وقوع پیوست. شرکت‌ها یا صفحات تجاری اینستاگرام با استفاده از این قابلیت می‌توانند محصولات و خدمات خود را به کاربران معرفی کنند. همچنین، اینستاگرام امکان مشاهده آماری از استوری اینستاگرام را در اختیار صاحبان صفحات قرار می‌دهد.

پیش از آنکه به معرفی مزایای استفاده از استوری اینستاگرام بپردازیم، اجازه دهید ببینیم که اصلاً این استوری اینستاگرام چیست و چگونه می‌توان از آن استفاده کرد. در این مقاله سعی می‌کنیم تمام سوالاتی که پیرامون استوری اینستاگرام وجود دارد را پاسخ دهیم.

 

 

 

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید