آموزش پین کردن پیام در سوپر گروه تلگرام (Pin)

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

هنگامی که یک گروه معمولی را در تلگرام به سوپر گروه تبدیل می‌کنید، قابلیت‌ها و امکانات جدیدی به آن اضافه می‌شود. یکی از این قابلیت‌ها مربوط به امکان پین کردن (Pin) یا سنجاق کردن یک پیام به بخش فوقانی پنجره مکالمه در گروه است. پین کردن پیام فقط توسط ادمین سوپر گروه تلگرام قابل انجام است. هنگامی که یک پیام را در سوپر گروه پین می‌کنید، آن پیام مانند عکس فوق در بخش بالایی پنجره سوپر گروه نمایش داده می‌شود و تا وقتی که ادمین دستور ندهد از آن بخش حذف نخواهد شد. پین کردن پیام در سوپر گروه تلگرام می‌تواند کاربردهای زیادی داشته باشد.

پین کردن پیام در سوپر گروه تلگرام (Pin)

به عنوان مال می‌توانید با پین کردن یک سوال در سوپر گروه خود از اعضای آن بخواهید تا در مورد آن بحث و گفتگو کنند. به این ترتیب تمام اعضای گروه و حتی آن‌هایی که بعد از طرح سوال آنلاین شده‌اند با مشاهده سوال پین شده در گروه قادر به درک بحث و گفتگو می‌شوند. اما چگونه می‌توانیم نسبت به پین کردن پیام در سوپر گروه تلگرام اقدام کنیم؟ در این مقاله قصد داریم که نحوه انجام این کار را به شما عزیزان آموزش دهیم.

نحوه پین کردن پیام در سوپر گروه تلگرام (Pin)

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، پین کردن پیام در سوپر گروه تلگرام (Pin) فقط توسط ادمین قابل انجام است. شما به عنوان ادمین سوپر گروه می‌توانید پیام هر یک از کاربران گروه یا پیام خود را پین نمایید. بدین منظور کافیست که به شرح زیر عمل کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • به سوپر گروه مد نظرتان مراجعه کنید.
  • پیامی که تمایل دارید پین شود را مشخص کنید و یک بار آن را لمس نمایید.
  • در بین گزینه‌هایی که در پنجره پاپ آپ نمایان شده‌اند، گزینه Pin را انتخاب کنید.
  • تیک گزینه Notify all members را بزنید تا پیام پین شده برای تمام اعضای گروه نمایش داده شوند. اگر تیک این گزینه را بردارید، پیام پین شده فقط برای خودتان نمایش داده می‌شود.
  • گزینه Ok را لمس کنید.

پین کردن پیام در سوپر گروه تلگرام (Pin)

به همین سادگی پیام مورد نظرتان به بخش فوقانی پنجره گروه پین یا سنجاق می‌شود. اگر دقت کنید در بخش سمت راست این پیام یک علامت “ضربدر” وجود دارد. هر زمان که این علامت را لمس کنید قادر به حذف پیام پین شده در سوپر گروه خواهید بود.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید