فروش پیج اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

فروش پیج آماده اینستاگرام

فروش پیج اینستاگرام ارزان

خرید پیج اینستاگرام شما

خرید پیج اینستاگرام
  •  sell instagram

عضوگرام معتبرترین مرکز خدمات اینستاگرام و فروش پیج اینستاگرام و تبلیغات در پیج های اینستاگرام با سابقه درخشان در برند سازی و تبلیغات در اینستاگرام و فروش پیج ، اماده تهیه تمامی پیج های درخواستی شما در سریعترین زمان ممکنه می باشد. برای سفارش پیج های درخواستی خود با ما در تماس باشید

پرسش و پاسخ کاربردی

۱- از پیج های آماده چگونه میتوان استفاده کرد ؟

تمامی اطلاعات موجود در پیج های آماده را میتوان تغییر داد و با نام جدید به فعالیت پرداخت .

۲- آیا پست ها و محتوا قدیمی قابل حذف هستند ؟

تمامی پست ها و محتوا قدیمی در پیج های آماده اینستاگرام قابل حذف هستند و هیچ گونه پست و …. در پیج هنگام تحویل پیج اماده اینستاگرام موجود نیست.

۳-پیج های آماده اینستاگرام چه سودی برای شرکت ها و موسسات دارند ؟

شرکت ها , موسسات, ادارات و تجارت های موجود میتوانند با خرید یک پیج آماده مناسب اقتصاد خود را با قدرت بیشتری در اینستاگرام شروع کنند و با پیشی گرفتن از رقیبان بازار حدف را در دست گیرند .

۴-چرا از ما پیج های آماده اینستاگرام را خرید کنید ؟

اینستاگرام من . یک شرکت دارای نماد اعتماد الکترونیم و ثبت شده در سایت ساماندهی کشور می باشد و با سابقه طولانی خود در فروش پیج ها آماده اینستاگرام. اعتماد و امنیت کافی را برای مشتریان خود به همراه می آورد تا با خیالی آسوده به خرید بپردازند .

۵-آیا فالوور ها متوجه تغییر پیج و تبدیل به پیج جدید خواهند شد ؟

با توجه به محدود بودن اینستاگرام به زمان حال . فالوور ها متوجه تغییر نخواهند شد و هیچ کس از تغییر پیج و تبدیل به پیج جدید اطلاع نخواهد یافت . و ریزش های فالوور اندک می باشد و اینستاگرام من ریزش بیشتر از ۵% را تضمین میکند که جایگزین نماید.

۶-چرا از هر کسی نباید پیج اینستاگرام خرید ؟

زیرا در بازار فروش پیج ها آماده اینستاگرام افراد سودجو . با به دام انداختن افراد خود را فروشنده پیج ها معرفی کرده و پس از دریافت پول هیچگونه پیجی دریافت نخواهید کرد .یا پس از دریافت پیج ، پیج ر ا برخواهند گرداند .

۷- نحوه تحویل پیج چگونه است ؟

پس از پرداخت آنلاین و یا واریز به حساب . پیج ها در ۱ الی ۲ روز کاری به شما تحویل داده خواهد شد . تحویل دادن پیج شامل پیامک کردن یوزر و پس پیج به شماره شما است . و شما با امنیت کامل , پسورد و ایمیل و شماره پیامک موجود در پیج را تغییر دهید .

۸-دلایل اختلاف قیمت های پیج های آماده اینستاگرام در چیست ؟

بسته به میزان فعال بودن فالوور ها و میزان واقعی بودن آنها قیمت ها روی پیج ها قرار داده می شوند و قیمت بهترین پیج ها هر کی ۲۰ تومان میباشد که در سایت قرار دارد.

۹-ایا پیج های تحویل داده شده با موضوع کاری من همخوانی دارد ؟

بله,پیج های تحویل شده کاملا قابل تبدیل به هر پیجی هستند و نگران ریزش فالوور های پیج نباشید زیرا اینستاگرام من آ« را تضمین کرده و به شما اطمینام میدهد . پیج ها علاوه بر واقعی بودن و داشتن لایک خوب و مناسب قابلیت تبدیل به تمام موضوعات را دارند و در ادامه میتوانید موضوع کار خود را در هنگام سفارش مشخص کنید .

۱۰-آیا پیج های به فروش رسیده تایید شده می باشند ؟

بله,تمامی پیج هایی که در اینستاگرام من به فروش میرسند دارای فروشندگانی تایید شده می باشند و لازم به ذکر است که پلیس فتا جمهوری اسلامی ایران با پیگیری های بی دریغ خود در ضمینه خلاف کاری های اینترنتی . امکان جرم توسط فروشندگان را به صفر می رسانند .

۱۱- پیج های موجود مناسب شما نیستند و یا نیازمند مشاوره هستید ;

با ما در تماس باشید . (لطفا تلگرام یا واتساپ در تماس باشید ) 09156446977

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید