چگونه با اکانت اینستاگرام خود یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنیم؟

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال
فروش پیج اینستاگرام آریا گستر
فروش پیج اینستاگرام آریا گستر

چگونه فروشگاه اینستاگرامی آنلاین ایجاد کنیم ؟

اینستاگرام با بیش از 800 میلیون اکانت ثبت شده و میلیون ها کاربر فعال در روز، جای تعجب ندارد که به یک پلتفرم محبوب برای خرید و فروش آنلاین تبدیل شده است. توجه به این نکته مهم است که راه اندازی فروشگاه الکترونیکی در اینستاگرام چیزی شبیه ایجاد یک حساب شخصی در پلت فرم رسانه های اجتماعی نیست. ایجاد یک فروشگاه الکترونیکی نه تنها نیاز به فداکاری زیادی دارد، بلکه تلاش شما نیز باید به سمتی هدایت شود که واقعاً اهمیت دارد. و از آنجایی که ما می دانیم که چقدر دوست دارید یک فروشگاه الکترونیکی از حساب اینستاگرام خود برای درآمد بیشتر ایجاد کنید، ما به شما نکته هایی ارائه میدهیم که می تواند شما را به ساخت فروشگاه شخصی خود نزدیک کند.

متمرکز باشید

دلیل شماره اول شکست فروشگاه های اینستاگرام این است که صاحبان آنها بدون داشتن برنامه یا استراتژی مناسب وارد دنیای تجارت آنلاین می شوند. بیشتر اوقات، صاحبان فروشگاه های اینستاگرام سعی می کنند همه چیز را از صنایع دستی گرفته تا لباس و کتاب در یک فروشگاه بفروشند و مشتریان را در مورد کیفیت محصولات نامطمئن نگه می دارند. بنابراین، توصیه می شود که تصویر واضحی از آنچه می خواهید بفروشید داشته باشید تا مطمئن شوید که سود شما پایدار است.

کیفیت را در اولویت قرار دهید

به عنوان پلتفرمی که در محتوای بصری رشد می کند، باید اطمینان حاصل کنید که تصاویر و ویدیوهایی که از محصولات خود آپلود می کنید با کیفیت بسیار بالایی آپلود شود تا شانس فروش خود را افزایش دهید و درآمد را به حداکثر برسانید. از آنجایی که ویدیوها و تصاویر شما اولین چیزهایی هستند که مشتریان یا مخاطبان شما مشاهده می کنند، باید محتوایی را بارگذاری کنید که آنقدر جذاب و روشنگر باشد که مخاطبان شما را به صفحه نمایش خود بچسبانند تا ببینند چه چیزی ارائه می دهید.

توجه فرمایید :

با توجه به اینکه میزان خرید و فروش پیج توسط سایت و کانال تلگرامی ما بسیار بالاست ، لطفا برای استعلام پیج به کانال تلگرامی ما مراجعه کنید و در صورتی که پیج  در کانال موجود بود یعنی فروخته نشده و سپس برای خرید آن میتوانید با ما در ارتباط باشید .

 راه ارتباطی برای مشاهده لیست پیج ها و تعرفه ها ما آدرس کانال تلگرامی ما هست ، لطفا به کانال مرجعه کنید

آدرس کانال فروش پیج :

https://t.me/shop_instagram102 

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید