نکات ضروری در هنگام خرید پیج اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال
فروش پیج اینستاگرام آریا گستر
فروش پیج اینستاگرام آریا گستر

اینستاگرام مانند همه رسانه‌های اجتماعی همیشه در حال پیشرفت است و برای بهبود پلتفرم‌های خود به‌روزرسانی می‌کند. در به‌روزرسانی اخیر، اینستاگرام تغییرات و هشدارهای عمده‌ای را به افرادی که از فعالیت‌های غیراصولی کاربر استفاده می‌کنند اعمال کرده است در اینجا لیستی از احتیاط هایی وجود دارد که باید هنگام خرید اکانت اینستاگرام به آنها توجه کنید – برخی از مواردی که قطعاً در مورد آنها نشنیده اید:

  1. تعاملات کم – وقتی صفحه ای را بررسی می کنید – می خواهید از تعداد فالوورها شروع کنید و سپس به 9 پست آخر حساب نگاه کنید. اگر اکانت 10000 فالوور داشته باشد، باید 3 تا 20 درصد نسبت لایک به فالوور (نرخ تعامل) را انتظار داشته باشید تا با خیال راحت فرض کنید که حساب با فالوورها یا ربات های جعلی پر نشده است. اگر متوجه شدید که حساب کاربری فقط 50 لایک در هر پست دارد، به سادگی به اکانت اینستاگرام بعدی که می خواهید بخرید بروید.
  2. نظرات – اگر اکانت از طریق فالوورها و سیستم های جعلی تعاملات آنها را خریداری کند، نظرات یک نکته مهم است. به دنبال نظرات واقعی روی پست باشید، در واقع در مورد پست صحبت می کنند – اگر نظرات مشکوک هستند و در مورد موضوعات دیگر صحبت می کنند، مراقب خرید اکانت اینستاگرام باشید.
  3. ایجاد اکانت/اولین پست – فکر می کنید یک فرد تصادفی چقدر می تواند یک حساب کاربری با 100000 دنبال کننده ایجاد کند؟ شما باید با خیال راحت بیش از چند ماه را در نظر بگیرید، اما اگر می توانید بررسی کنید که اولین پست در هفته گذشته باشد – می خواهید با خریدار بررسی کنید که چرا چنین است.

این 3 نکته است که می توانید از آنها برای بررسی اکانت اینستاگرام هنگام خرید یک حساب کاربری استفاده کنید. ما در مجموعه عضو گرام به ارائه  انواع مختلف پیج با موضوعات مختلف سعی بر آن داریم که تمام نیاز کاربران خود را رفع کنیم.

توجه فرمایید :

با توجه به اینکه میزان خرید و فروش پیج توسط سایت و کانال تلگرامی ما بسیار بالاست ، لطفا برای استعلام پیج به کانال تلگرامی ما مراجعه کنید و در صورتی که پیج  در کانال موجود بود یعنی فروخته نشده و سپس برای خرید آن میتوانید با ما در ارتباط باشید .

 راه ارتباطی برای مشاهده لیست پیج ها و تعرفه ها ما آدرس کانال تلگرامی ما هست ، لطفا به کانال مرجعه کنید

آدرس کانال فروش پیج :

https://t.me/shop_instagram102

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید