کسب درآمد دلاری از ارز های دیجیتال

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

درآمد دلاری

با بالا رفتن قیمت دلار افراد زیادی به فکر کسب درآمد ارزی و دلاری افتاده اند. چنین کاری در گذشته بسیار مشکل بود اما مدتی است ارزهای دیجیتال (بیت‌کوین، اتریوم و…) کسب درآمد دلاری را ساده‌تر کرده است.

کسب درآمد دلاری در ایران از آن جهت اهمیت دارد که حتی مقدار کمی درآمد، مثلا روزانه حتی 10 دلار می‌تواند به ریال یک درآمد جانبی مناسب برای بسیاری از افراد باشد.

اگر قیمت دلار را حدود 25 هزارتومان فرض کنیم، فقط 10 دلار درآمد روزانه، برابر با 250,000 هزار تومان در روز و  7,500,000 تومان درآمد ماهانه خواهد بود.

درآمد دلاری در حال رشد و پایدار، می‌تواند شخص را از نظر مالی بی‌نیاز کند. اگر شخص بتواند با کسب مهارت و بصورت حرفه‌ای به دنبال درآمد ارزی باشد، علاوه بر دگرگونی وضعیت مالی خود و کسب ثروت، به ورود ارز به کشور نیز کمک می‌کند.

کسب درآمد دلاری از ارز دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال به دلیل داشتن نوسانات بالا، حجم مناسب، عدم نیاز به شرایط خاص و… به یکی از بازارهای محبوب تریدرها تبدیل شده است.

کلیت کار به این صورت است که برای کسب سود از این بازار باید مقداری سرمایه وارد بازار کنید و با استفاده از روش‌های تحلیلی، با خرید ارز دیجیتال در قیمت پایین‌تر و فروش آن در قیمت بالاتر سود کسب کنید.

به دلیل اینکه بازار همواره در حال نوسان است و ریزش‌ها و صعودهای زیادی دارد، فرصت کسب سود و پتاسیل درآمدزایی آن نیز بسیار است.

بسیاری از افراد در دنیا، شغل اصلی‌شان ترید در بازارهای مالی مانند سهام، آپشن، آتی، فارکس و سایر بازارهاست.

بیشتر بخوانید: دوره آموزش فارکس

در مورد خرید و فروش ارز دیجیتال، اینکار در پلتفرم‌های معاملاتی خارجی انجام می‌شود و قابلیت معامله این ارزها در برابر دلار یا امکان تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر وجود دارد.

بطور مثال بیت‌کوین را می‌توان در برابر دلار و یا در برابر سایر ارزها مانند اتریوم، خرید و فروش کرد.

نقد کردن این درآمد از طریق تبدیل سایر ارزها به بیت‌کوین و سپس فروش بیت‌کوین به ریال انجام می‌شود.

اگر چه بازار ارز های دیجیتال سود بسیار جذاب و قابل توجهی دارد اما به همان نسبت اگر بدون آموزش به آن ورود کنید  ممکن است ضرر های بسیاری را به همراه داشته باشد.

بنابراین اولین و مهم ترین گام، آموزش در این زمینه است. پس افرادی که می‌خواهند در ارزهای دیجیتال فعالیت کنند در ابتدا نیاز دارند که مبانی این بازار را به خوبی آموزش ببینند.

در گام بعدی شما نیاز خواهید داشت یک روش تحلیلی فرابگیرید که بتوانید کسب درآمد داشته باشید، تحلیل تکنیکال یکی از روش های مورد علاقه اکثر تحلیل گران در بازارهای مالی است که علاوه بر مبانی بازار ارزهای دیجیتال در این پکیج نیز قرار داده شده است.

پکیج مقدماتی ارز دیجیتال چیست؟

این پکیج برای افرادی تهیه شده است که هیچ گونه اطلاعاتی در رابطه با ارزهای دیجیتال ندارند و تمایل دارند در تایم کوتاهی آموزشی ببینید که شروع به فعالیت و کسب سود از این بازار کنند.

چرا باید برای فعالیت در ارزهای دیجیتال در این پکیج شرکت کنیم؟

ارزهای دیجیتال پیجیدگی های خاص خودش را دارد، چنان چه فرد مسلط نباشد به ریزه کاری های این بازار می‌تواند به راحتی با یک تراکنش اشتباه دارایی خود را از دست بدهد و بهتر است بدانید تراکنش های دنیای ارزدیجیتال غیر قابل برگشت می‌باشد.

چگونه با پکیج مقدماتی ارز دیجیتال می‌توان سود کرد؟

این پکیج شامل دو قسمت می‌باشد، ابتدا قسمت مبانی ارزدیجیتال به دقت بالایی مطالعه کنید ، سپس وارد قسمت تکنیکال شوید، در هر قسمت تکنیکال تمریناتی داده شده است که حتما تمرین هارا انجام دهید و در گروه پشتیبانی ارسال کنید سپس به جلسه بعدی بروید، بعد از اتمام تکنیکال نیز پیشنهاد می‌کنید یک مدت زمانی به تمرین مباحث گفته شده بپردازید و در گروه پشتیبانی تمرینات خود را ارسال کنید تا با تسلط کامل وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید و بتوانید درآمدزایی برای خود داشته باشید.

پکیج مقدماتی ارز دیجیتال برای چه کسانی مناسب است؟
این پکیج مناسب افرادی است که تمایل به کسب درآمد دلاری در دنیای ارزهای دیجیتال دارند.

در این پکیج دقیقا چه چیزهایی وجود دارد ؟
۱- بیست و شش جلسه برای آموزش مبانی بازار ( این قسمت بر اساس نیاز به روز می‌شود )
۲- شش جلسه آموزش تکنیکال مخصوص ارزدیجیتال

آیا قیمت پکیج مقدماتی ارز دیجیتال مناسب است؟
این پکیج شامل دو مبحث مبانی ارزهای دیجیتال و تحلیل تکنیکال می‌باشد علاوه بر این امکان صحبت با مدرس دوره در گروه پشتیبانی و رفع اشکال وجود دارد که همین موضوع می‌تواند به یادگیری شما کمک شایانی کند با تمام این تفاسیر‌ این پکیج به قیمت ارزش گذاری شده است.

سطح دوره چقدر بالاست؟ آیا لازمه اطلاعات خاصی داشته باشیم؟
سطح این دوره مقدماتی است، مباحث آموزش داده شده از ابتدایی ترین حالت توضیح داده شده است و نیازی به اطلاعات خاصی برای تهیه این پکیج نخواهید داشت.

ضمانت بازگشت وجه تا یک ماه پس از خرید

دارای گروه پشتیبانی

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید