ترفند های اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

در این مطلب به شما  جالب ترین ترفند های اینستاگرام  را ارائه میدهیم :

ترفندهای اینستاگرام

1.  هایلایت استوری و آرشیو استوری ها

برای دسترسی به آرشیو استوریهای خودتان مسیر زیر را طی کنید:‌

  • در صفحه ی اصلی پروفایلتان بر روی سه خط بالای صفحه بزنید.
  • در منوی باز شده بر روی archive بزنید.
  • تمامی استوریهای پیشین شما به همراه تاریخ بارگذاری آن در این قسمت قابل مشاهده است.
  • بیشتر بخوانید :ترفند های پست گذاشتن در اینستاگرام

با دسترسی به این قسمت شما می توانید استوریهای قبلی خودتان را از نو بارگذاری کرده و یا به محتوای آنها دسترسی داشته باشید

همزمان با معرفی این ویژگی، خاصیت “هایلایت استوری” نیز توسط اینستاگرام معرفی شد. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد که استوری های خود را برای همیشه در پروفایلشان ذخیره کنند. برای ایجاد یک هایلایت جدید دو راه پیش رو دارید.در صفحه ی اصلی پروفایل خود بر روی علامت “+” یعنی new highlight بزنید. حال تمامی استوری های قبلی(آرشیو) شما پیش رویتان ظاهر می شود. شما می توانید برخی از این استوری ها و یا همه ی آن را در قالب هایلایت در پروفایل خود ذخیره کنید. بعلاوه می توانید با انتخاب نام و عکس کاور هایلایت های متمایزی بسازید

هایلایت ها به خودی خود از بین نمی روند. اما هر زمان می توانید در پروفایل اصلی خود با نگه داشتن انگشت روی هایلایت مورد نظر آن را حذف کنید.

البته راه دیگری برای ساخت هایلایت وجود دارد. برای ایجاد هایلایت به این روش باید در زمانی که استوری شما هنوز موجود است، در گوشه ی پایین سمت راست بر روی علامت هایلایت بزنید و هایلایت جدید ایجاد کنید. البته می توانید استوری فعلی را در هایلایت های قبلی که ایجاد کرده اید نیز قرار دهید.

بیشتر بخوانید :ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام

2.حذف تاریخچه جستجوی اینستاگرام

اینستاگرام انواع بسیار مختلفی از پست ها دارد و ممکن است شما نخواهید دوستانتان بدانند شما چه مواردی را در اینستاگرام جستجو کرده اید. برای پاک کردن تاریخچه جستجو، به پروفایل خود بروید، منو سه نقطه ای را در سمت راست بالا انتخاب کنید و سپس Settings را در پایین منو انتخاب نمایید. پس از آن گزینه Security را انتخاب کنید که با این کار به صفحه ای می روید که در پایین آن Clear Search History قرار دارد. این گزینه را برای رهایی از تاریخچه مواردی که جستجو کرده اید، انتخاب نمایید. به خاطر داشته باشید که انتخاب این گزینه موجب می شود که اینستاگرام قابلیت پر کردن موارد پر تکرار جستجو را غیر فعال کند. بنابراین پیش از انتخاب از تصمیم خود مطمئن شوید.

بیشتر بخوانید :5 ترفند مهم اینستاگرام

3.مشاهده آخرین پست های اینستاگرام که like‌ کرده اید

اگر می خواهید عکسی را که در گذشته like کرده اید پیدا کنید ، مجبور نیستید ساعت ها در اخبار روزانه یا پروفایل افراد دیگر بگردید. برای یافتن آن ها ، به سادگی به پروفایل خود بروید ، روی منو سه نقطه بالا سمت راست کلیک کنید. سپس به Settings > Account > Posts You’ve Liked بروید. با این کار فید متشکل از ۳۰۰ مورد از آخرین پست هایی که like کرده اید را مشاهده می کنید که هر زمان که بخواهید می توانید آن ها را مرور کنید.

4.ویرایش حرفه ای پست های اینستاگرام 

بسیاری از افراد به قسمت فیلتر عکس می روند و سپس عکس خود را بدون هیچ گونه تغییری آپلود می کنند. جالب است بدانید که فیلترهای اینستاگرام بسیار جذاب هستند و تغییرات شگفت آوری را روی عکس اعمال می کنند. شما حتی می توانید عکس های خود را با قابلیت های ویرایش عکس اینستاگرام بسیار بهبود ببخشید. از جمله قابلیت های آن می توان به تنظیم روشنایی، کنتراست و ساختار اشاره کرد. برای دسترسی به این ابزار ویرایشی، در پایین صفحه گزینه Edit که در کنار گزینه Filter است را انتخاب کنید.

5.مصرف داده کمتر در هنگام استفاده از اینستاگرام

از آنجا که اینستاگرام به طور خودکار عکس ها و فیلم ها را دانلود می کند ، می تواند به سرعت از داده های شما استفاده کند .برای محدود کردن مقدار داده ای که اینستاگرام استفاده می کند ، به پروفایل خود بروید ، منو سه نقطه را در بالا سمت راست انتخاب کنید ، گزینه تنظیمات را انتخاب کنید ، روی Cellular Data Use  ضربه بزنید. و سپس حالت Data Saver را روشن کنید. ممکن است متوجه شوید که زمان دانلود عکس و فیلم بیشتر طول می کشد ، اما استفاده کلی از داده های شما به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

بیشتر بخوانید: ترفند افزایش کاراکترهای بیو پیج اینستاگرام

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید