چگونه از طریق اینستاگرام کسب درآمد داشته باشیم

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

چطور از تفریح روزانه‌ در اینستاگرام پول در بیاوریم؟

چند سالی هست که دیگر همه متوجه شده‌اند چه پتانسیل بالایی برای کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد. به نظر آسان می‌رسد! از تفریح روزانه و عکس گذاشتن از فعالیت‌های روزمره و لباس‌های قشنگ و کافه‌ها و رستوران‌هایی که می‌رویم درآمد خواهیم داشت، تبلیغ می‌کنیم و زندگی شیرین و آسان می‌شود. اما واقعیت این است که همه چیز این قدر ساده پیش نمی‌رود.

دست یافتن به یک صفحه باارزش برای کسب درآمد از اینستاگرام زحمت زیادی دارد. بسیاری نمی‌دانند که از چه روش‌هایی می‌توانند از این پتانسیل استفاده کنند و جزو کسانی باشند که از این شبکه اجتماعی درآمد دارند. واقعیت این است که به تعداد آدم‌های خلاق راه برای رسیدن به این هدف هست. اما اگر با مسیرهای اصلی نحوه کسب درآمد در اینستاگرام آشنا شوید می‌توانید یک مسیر را انتخاب کنید و راه خلاقانه خودتان را در آن پیش ببرید.

بیایید با این مسیرهای کلی آشنا شویم و با بررسی نمونه‌هایی از تجربه‌های دیگران در هر مسیر، به راههای جدیدی که برای کسب درآمد از اینستاگرام به ذهن خودمان می‌رسد فکر کنیم.

رازهای موفقیت در اینستاگرام

تا به حال چندین بار در مورد درآمدهایی که در اینستاگرام کسب می‌شود صحبت شده است ولی این‌بار بحث ما در مورد تبلیغات به ‌شکل شات در اینستاگرام و همین طور انواع تبلیغات رایج و بدون تعهدی که در صفحات پربازدید ایرانی اتفاق نمی‌افتد، نیست. مسلماً شما نیز پیرو پیشنهاد بسیاری از آشنایان خود در مورد تبلیغات در صفحات اینستاگرام ایرانی اقدام به تماس و همکاری با این‌گونه صفحات کرده‌اید و یا حداقل شاهد تبلیغات کسب‌و‌کارهای کوچک و بزرگ در صفحات مختلف بوده‌اید.

تبلیغاتی که در اکثر مواقع تاثیر زیادی نداشته و اعضای آن صفحات از مخاطبین هدف شما نبوده‌اند. اینستاگرام پلتفرمی است که درصد قابل توجه مخاطبین آن را نوجوانان و جوانان زیر ۲۵ سال تشکیل می‌دهند؛ یعنی سنی که برای مشورت کردن به توصیه هم سن‌و‌سال‌ها و دوستان خود بیش از هر تبلیغ و مقاله یا چیز دیگری توجه می‌کنند. بنابراین بهترین راه نفوذ در بین این گروه مخاطبین از همین طریق است، همان روندی که برندهای خارجی از طریق اعضای شبکه‌های اجتماعی انجام می‌دهند.

با چه روش‌هایی می‌توان از اینستاگرام درآمد کسب کرد؟

این‌که چطوری از اینستاگرام پول دربیاورید به خلاقیت و ایده‌های خودتان بستگی دارد. ولی این‌جا چند روش به شما معرفی می‌کنم که اکثر افراد از این روش‌ها استفاده می‌کنند. البته همه این روش‌ها خودشان به خلاقیت و ایده‌های متفاوت نیاز دارند. حالا این روش‌ها چه روش‌هایی هستند؟

1.فروش مستقیم کالا و خدمات

2.فروش غیر مستقیم کالا و خدمات

3.برند سازی در اینستاگرام

4.با فالوورهای تان در تعامل باشید

5.از هشتگ های مناسب استفاده کنید

6.با افراد تاثیر گذار در ارتباط باشید

7.از دیگر فضا های کاری خود فالوور جذب کنید

8.امکانات جدید اینستاگرام

شما میتوانید از سایت عضوگرام برای ادمین پیج ، ادمین سایت، تبلیغات ،افزایش  فالوور،  خرید فالوور، خرید لایک و سایر خدمات اینستاگرامی استفاده کنید.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید