معرفی بهترین برنامه های دانلود از اینستاگرام برای اندروید و ios

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

در این مطلب قصد معرفی بهترین برنامه های دانلود از اینستاگرام داریم :

1.SnapTube – YouTube Downloader HD Video Final

یک برنامه دانلود فیلم های آنلاین از اینترنت است. با استفاده از برنامه اسنپ تیوب شما می توانید فیلم های یوتیوب را با فرمتهای mp3 یا mp4 دانلود کرده و …

2.EasyDownloader for Instagram 

اگر شما نیز از جمله کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام باشید ، حتما متوجه شده اید که نمی توانید بطور مستقیم عکس ها و فیلم های اینستاگرام را بطور مستقیم دانلود کنید

3.Story Saver for Instagram – Story Assistant

این برنامه یک ابزار مفید برای کمک به کاربران در استفاده از اینستاگرام و مدیریت آسان استوری های اینستاگرام می باشد.

4.برنامه video downloader

یکی از بهترین برنامه دانلود و بارگیری ویدیو اینستاگرام و قدرتمندترین برنامه مدیریت حساب اجتماعی این برنامه است. شما به راحتی می توانید عکس ها ، فیلم ها و داستان های اینستاگرام را بر روی تلفن خود بارگیری کرده ، آن را در قسمت مورد علاقه خود ذخیره کنید یا مستقیماً در اینستاگرام ، صفحه فیس بوک یا توییتر خود مجدداً ارسال کنید. استفاده از آن رایگان است.

5.Fast save for insta

یکی از بهترین برنامه بارگیری اینستاگرام برای بارگیری فیلم ها / عکس ها این برنامه است . فیلم ها و عکسهای اینستاگرام را مستقیماً در تلفن هوشمند اندرویدی خود ذخیره کنید. این برنامه بیش از ۱۰ میلیون بار در فروشگاه بازی Google بارگیری شده است. این برنامه را بارگیری کنید و هر عکس / ویدیویی را از اینستاگرام ذخیره کنید.

6.All downloader 2019

به شما امکان می دهد فیلم ها و کلیپ های آنلاین را از شبکه های اجتماعی و سایتهای ویدیویی مشهور مانند اینستاگرام با سرعت بسیار بالا بر روی گوشی موبایل خود دانلود کنید

7.Insaver for instagram

یکی دیگر از برنامه های بارگیری عالی اینستاگرام این برنامه است. می توانید از فروشگاه Google play آن را بارگیری کنید و موارد اینستاگرام خود را در چند ثانیه ذخیره کنید.

فقط ۲ مرحله ساده انجام می شود. این برنامه بیش از ۵ میلیون بازدید در فروشگاه google play داشته و بارگیری اینستاگرام با آن آسان است. فقط باید پیوندها را کپی و جایگذاری کرده و مستقیماً بارگیری کنید.

همچنین می توانید موارد دانلود شده را در وب سایت ها وشبکه های رسانه های اجتماعی مجدداً ارسال و اشتراک گذاری کنید.

8.Story saver for Instagram

ین برنامه امکان بارگیری پست های اینستاگرام را به طور مستقیم در تلفن هوشمند شما فراهم می کند و می توانید آنها را تنها با یک کلیک ذخیره می کنید. بیش از یک میلیون بازدید در فروشگاه play Google. داشته است.

 

شما میتوانید از سایت عضوگرام برای ادمین پیج ، ادمین سایت، تبلیغات ،افزایش  فالوور،  خرید فالوور، خرید لایک و سایر خدمات اینستاگرامی استفاده کنید.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید