بهترین پیج های اینستاگرام ایران

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

ما برای معرفی معروف ترین و بهترین پیج های اینستاگرام ایران چند دسته بندی عمده به شرح زیر در نظر گرفته ایم:

  • بهترین پیج های اینستاگرام در زمینه ی سرگرمی، طنز و فان
  • بهترین پیج های اینستاگرام در زمینه ی دلنوشته و عکس نوشته
  • بهترین پیج های اینستاگرام در زمینه ی حقایق علمی
  • بهترین پیج های اینستاگرام در زمینه ی طبیعیت و حیوانات
  • بهترین پیج های اینستاگرام در زمینه ی آشپزی و خوراک
  • بهترین پیج های اینستاگرام در زمینه ی روانشناسی و بهبود فردی
  • بهترین پیج های اینستاگرام در زمینه ی آموزش زبان
  • بهترین پیج های اینستاگرام در زمینه ی کتاب و کتابخوانی
  • بهترین پیج های اینستاگرام در زمینه ی فیلم و سریال
دقت کنید که برای هر دسته بندی صفحات زیادی با نام و لوگوی مشابه نیز فعالیت می کنند. موردی که ما معرفی کرده ایم به همراه لینک دسترسی به آن صفحه در هر بند در اختیار شما قرار گرفته است. در ادامه با معرفی بهترین پیج های اینستاگرام ایران همراه ما باشید:

بهترین پیج های اینستاگرام در زمینه ی سرگرمی، طنز و فان

  • تکست کلاب (Textclub)  
تکست کلاب

نام پیج به فارسی: تکست کلاب

تعداد فالور: 3 میلیون و 965 هزار نفر

آدرس پیج اینستاگرام تکست کلاب: textclub

مراجعه برای تبلیغات: مراجعه به دایرکت پیج (در مدت کوتاهی پاسخ داده می شود)

تکست کلاب به حق بزرگترین پیج سرگرمی برای فارسی زبانان است. این پیج به صورت private یا خصوصی است و برای دنبال کردن آن ابتدا باید درخواست فالو یا فالو ریکوئست ارسال کنید. در محتوای این پیج در طول روز تعداد زیادی پست با موضوعات مختلف و سرگرم کننده همراه با تبلیغات برندهای مختلف را بازگذاری می کند و از این جهت صفحه ی پرکاری به حساب می آید. تعداد 6384 پست در زمان نگارش این نوشته حاکی از همین موضوع است. بر طبق تجربه در صورتیکه بتوانید محتوای جذاب و سرگرم کننده ای برای تبلیغات خود داشته باشید، تکست کلاب به دیده شدن کسب و کار شما کمک زیادی می کند.

  • چه جالب (Che.jaleeb)
چه جالب

نام پیج به فارسی: چه جالب

تعداد فالور: 1 میلیون و 650 هزار نفر

آدرس پیج اینستاگرام چه جالب: che.jaleeb

مراجعه برای تبلیغات: مراجعه به دایرکت پیج (در مدت کوتاهی پاسخ داده می شود)

پیچ چه جالب منبعی برای دیدن کلیپ های سرگرمی و فان در موضوعات مختلف است. چه جالب از تم مشابهی برای پست هایش پیروی می کند و نرخ مشارکت در پست های این پیج نسبتا خوب است. مانند پیج های دیگر از این دست، چه جالب نیز روزانه تعداد زیادی پست به اشتراک می گذارند که در این میان تعدادی از پست ها به تبلیغات برندها اختصاص دارد.

بهترین پیج های اینستاگرام در زمینه ی دلنوشته و عکس نوشته

  • ژوان ( zhuaan)
ژوان

نام پیج به فارسی: ژوان

تعداد فالور:  2 میلیون و 160 هزار نفر

آدرس پیج اینستاگرام ژوان: zhuaan

مراجعه برای تبلیغات: مراجعه به دایرکت پیج (در مدت کوتاهی پاسخ داده می شود و احتمالا شما را به سمت ادمین تبلیغات در تلگرام راهنمایی می کنند.)

در اینستاگرام فارسی کمتر کسی وجود دارد که به نوعی با عکس نوشته های ژوان برخوردی نداشته باشد. این سبک از تولید محتوا توسط صفحات زیادی در حال حاضر انجام می شود. ژوان در مورد مسائلی عکس نوشته تولید می کند که به روزمره ی زندگی افراد ارتباط زیادی دارد. این ارتباط به همراه تصاویر جذاب گرافیکی که اختصاصی طراحی می شوند باعث شده تا تعامل در صفحه ی ژوان بسیار بالا باشد. در بحث تبلیغات نیز ژوان فعال است و می توان قیمت تبلیغات آن را مقرون به صرفه دانست. ژوان در بحث تبلیغات برندها نیز خلاقانه عمل می کند. به این صورت که پوستر تبلیغاتی برند شما نیز در هماهنگی با سایر پست های ژوان به صورت اختصاصی طراحی می شود.

نمونه پست ژوان
  • ژین (zheen_magazine)
ژین

نام پیج به فارسی: مجله ی ژین

تعداد فالور:  278 هزار نفر

آدرس پیج اینستاگرام ژین: zheen_magazine

مراجعه برای تبلیغات: مراجعه به آیدی تلگرام تبلیغات پیج به آدرس zheen_dia

مجله ی هنری ژین ساز و کاری مشابه با پیج ژوان دارد.  آنها برای تبلیغات هر برند یک پوستر طراحی می کنند که با سایر تصاویر آنها همخوانی دارد. به دلیل پرداختن به مسائل روزمره و اجتماعی به زبانی ساده و شکلی جذاب، میزان تعامل در پیج ژین بالاست. نمونه ی تبلیغات در پیچ ژین را در تصویر می بینید:

نمونه پست ژین

بهترین پیج های اینستاگرام در زمینه ی حقایق علمی

  • واتس فکت ( whats.fact)
واتس فکت

نام پیج به فارسی: واتس فکت 

تعداد فالور:  2 میلیون و 527 هزار نفر

آدرس پیج اینستاگرام واتس فکت: whats.fact

مراجعه برای تبلیغات: مراجعه به آیدی تلگرام تبلیغات پیج به آدرس @whatsfactad

واتس فکت حقایقی عجیب را با زبانی طنز بیان می کند. در بین بهترین پیج های اینستاگرام ایرانی واتس فکت در زمینه ی موضوع حقایق و اسرار پنهان فعالیت نسبتا خوبی دارد. موضوع پست های واتس فکت معمولا جنجالی و جالب توجه هستند، همین موضوع باعث می شود میزان تعامل در این صفحه بسیار بالا باشد. تبلیغات در واتس فکت از نوع پست و استوری و پست های دائمی ارائه می شود. مانند سایر صفحات میزان اثر بخشی این تبلیغات به جذابیت محتوایی تبلیغاتی شما بستگی مستقیم دارد:

نمونه پست واتس فکت
  • اسرار پنهان  (asrare.penhan)
اسرار پنهان

نام پیج به فارسی: اسرار پنهان

تعداد فالور:  1 میلیون و 919 هزار نفر

آدرس پیج اینستاگرام اسرار پنهان: asrare.penhan

مراجعه برای تبلیغات: مراجعه به آیدی تلگرام تبلیغات پیج به آدرس @asrar_ad

با این حال پیجی است که در زمینه ی تبلیغات و اشتراک گذاری پست های مختلف فعال عمل می کند. میزان تعامل در اسرار پنهان به نسبت تعداد فالورهای آن خوب به حساب می آید. برخلاف عنوان پیج موضوعات این صفحه چندان به اسرار ماوراطبیعه ارتباطی ندارد و می توان آن را جز دسته ی فان و سرگرمی نیز به حساب آورد. با اینهمه، نتیجه بخش بودن تبلیغات شما در این صفحه بستگی مستقیمی به جذابیت بنر یا محتوای تبلیغاتی شما بستگی دارد:

نمونه پست اسرار پنهان

بهترین پیج های اینستاگرام در زمینه ی طبیعیت و حیوانات

  • پانداپرای (pandapry)
پانداپرای

نام پیج به فارسی: پانداپرای

تعداد فالور:  600 هزار نفر

آدرس پیج اینستاگرام پانداپرای: pandapry

مراجعه برای تبلیغات: مراجعه به آیدی تلگرام تبلیغات پیج به آدرس @pandapry_admin

پانداپرای یک پیج با ویدئوهایی جالب از دنیای حیوانات است. میزان بازدید از ویدئوهای پانداپرای بالاست و میزان تعامل برای ویدیوهای جالب آن نسبتا بالاست. مخاطبان این صفحه احتمالا از دوست داران حیوانات هستند پس اگر مخاطب هدف شما در این دسته قرار می گیرد، پانداپرای می تواند گزینه ی مناسبی برای تبلیغات شما باشد. در مورد هزینه ی تبلیغات می توان گفت که این پیج در دسته ی مقرون به صرفه ها قرار می گیرد:

نمونه پست پانداپرای
زوکلیپ

نام پیج به فارسی: زوکلیپ

تعداد فالور:  242 هزار نفر

آدرس پیج اینستاگرام زوکلیپ: zoo.clip

مراجعه برای تبلیغات: مراجعه به دایرکت پیج

زوکلیپ همانطور که از نامش بر می آید یک پیج خوب در زمینه ی حیات وحش است. در این پیج کلیپ های زیادی از زندگی حیوانات می بینید که به لطافت ویدیوهای پیج پانداپرای نیستند. با این حال این نوع از محتوا نیز طرفداران زیادی دارد و همین موضوع باعث شده میزان بازدید از ویدیوهای زوکلیپ بالا باشد. در معرفی بهترین پیج های اینستاگرامی ایرانی در زمینه ی حیوانات و طبیعت زوکلیپ جز فعال ترین هاست. در بحث تبلیغات نیز این پیج به سبک و سیاق سایر پیج های اینستاگرامی به موازات پست های مرتبط با محتوایش به تبلیغ برندها نیز می پردازد:

نمونه پست زوکلیپ

بهترین پیج های اینستاگرام در زمینه ی آشپزی و خوراک

یک شف

نام پیج به فارسی: یک شف

تعداد فالور:  127 هزار نفر

آدرس پیج اینستاگرام یک شف: yekchef

مراجعه برای تبلیغات: مراجعه به دایرکت پیج

به نسبت سایر صفحات اینستاگرامی فعال در زمینه ی آشپزی جز صفحاتی است که میزان تعامل در آن بالاست. البته تمامی محتواهای به کار رفته در این صفحه از صفحات آشپزی معروف دنیا برداشته شده است. آنچه “یک شف” را متمایز می کند، دوبله ی این ویدئوها با چاشنی طنز و صداگذاری های جالب است. همین موضوع باعث افزایش تعامل کاربران با این پست هاست. یعنی کاربران ایرانی به طور رایگان به گنجینه ای از دستور پخت های فارسی دسترسی دارند. تبلیغات در یک شف کماکان با سایر صفحات یکسان است:

بهترین پیج های اینستاگرام در زمینه ی روانشناسی و بهبود فردی

  • دکتر بهزاد چاوشی (dr.behzad.chavooshi)
دکتر بهزاد چاوشی

نام پیج به فارسی: دکتر بهزاد چاووشی

تعداد فالور:  788 هزار نفر

آدرس پیج اینستاگرام دکتر بهزاد چاوشی: dr.behzad.chavooshi

شاید بهتر باشد پیج اینستاگرام دکتر چاوشی را در دسته بندی اینفلوئنسرهای روانشناسی قرار داد اما از آنجایی که پیج دکتر چاوشی پس از انحلال صفحه معروف ارگانیک مایندد که به موضوعات بسیار چالشی می پرداخت، توانست در مدت کوتاهی معروف شود. علیرغم بازدید و تعامل بالایی که از پست ها و استوری های این پیج می شود و با وجودیکه به خوبی استحقاق حضور در بین بهترین پیج های اینستاگرام فارسی را دارد، پیج دکتر چاوشی در بحث تبلیغات هیچگونه فعالیتی ندارد.

دکتر انوشه

نام پیج به فارسی: دکتر انوشه

تعداد فالور:  202 هزار نفر

آدرس پیج اینستاگرام دکتر انوشه: dr_anusheh

مراجعه برای تبلیغات: ارسال پیام به دایرکت پیج

نام آشنای دنیای روانشناسی و مشاوره ی خانواده دکتر انوشه است. صفحه ای که در این مورد معرفی کرده ایم، فن پیج ایشان است و با این حال تعامل خوبی در بین پست های آن دیده می شود. صفحات بسیاری تحت عنوان فن پیج یا صفحه ی هوادارن استاد انوشه در سطح اینستاگرام وجود دارد که کمابیش تعامل همه ی این صفحات بالاست. بر عکس مورد قبل انجام تبلیغات در این صفحات امکان پذیر است و در خلال پست ها انجام می شود:

بهترین پیج های اینستاگرام در زمینه ی آموزش زبان

  • وکب کدینگ (vocab.coding)
وکب کدینگ

نام پیج به فارسی: وکب کدینگ

تعداد فالور:  1 میلیون و 400 هزار نفر

آدرس پیج اینستاگرام وکب کدینگ: vocab.coding

مراجعه برای تبلیغات: تماس با شماره ی 09125148243  خانم مهسا هراتی

در میان بهترین پیج های اینستاگرام ایرانی در زمینه ی آموزش زبان، وکب کدینگ به حق متفاوت ترین پیج است. این پیج با مدیریت ایمان پندی، مدرس طناز زبان انگلیسی با هدف آموزش اصطلاحات روزمره ی انگلیسی ایجاد شده است. آنچه این صفحه را از رقبایش متمایز کرده است، خلاقیت خارج از حد نویسنده ی کپشن پست های آن است. میزان طنز در این کپشن ها بسیار زیاد است. همین موضوع تعامل کاربران را بسیار بالا می برد. ادمین صفحه در بخض کامنت ها نیز همچنان شوخ طبعی خود را حفظ کرده است. اگر شانس با شما یار باشد و کامنت شما در پای پست های وکب کدینگ توجه ادمین را به خود جلب کند، می توانید به صورت رایگان تبلیغ کسب و کار خود را انجام دهید.

بهترین پیج های اینستاگرام در زمینه ی کتاب و کتابخوانی و دلنوشته

  • کتاب ام (Ketab_am)
    نام پیج به فارسی: کتاب ام
    تعداد فالور: 981 هزار نفر
    آدرس پیج اینستاگرام   کتاب ام : ketab_am

مراجعه برای تبلیغات: مراجعه به دایرکت پیج (در مدت کوتاهی پاسخ داده می شود)

پیج ketab_am به جرئت از بهترین پیج های اینستاگرام ایرانی است. ساز و کار این صفحه بسیار ساده است و موضوعات آن غالبا اجتماعی هستند. شاید نام این پیج این تصور را ایجاد کند که موضوعات پست های آن در محور کتاب هاست اما اینطور نیست. این پیج برای کسانی که به مطالعه علاقمند هستند بسیار جذاب است و در بستر استوری آن خوانش شعر،‌معرفی کتاب و فعالیت های جالب ادبی هم انجام می شود. میانگین نرخ تعامل در این پیج خوب ارزیابی می شود.

  • کتاب کوله پشتی (ketabekooleposhti )
کوله پشتی

نام پیج به فارسی: کتابِ کوله پشتی

تعداد فالور: 107هزار نفر

آدرس پیج اینستاگرام  کتاب کوله پشتی : ketabekooleposhti

مراجعه برای تبلیغات: مراجعه به دایرکت پیج ( یا ادمین پیج در آدرس تلگرام درج شده)

کتاب کوله پشتی یک پیج کتابخوانی به تمام معناست. در این پیج می توانید معرفی کتاب، تازه های نشر و بریده ی کتاب ها را مشاهده کنید. نرخ تعامل در پیج کتاب کوله پشتی به نسبت تعداد فالورها پایین است، این موضوع را می توان ناشی از استقبال کم افراد جامعه از موضوعات مرتبط با کتاب دانست. با اینهمه پیج کتاب کوله پشتی برای تبلیغات موضوعات مرتبط با کتاب در بخش استوری همکاری های لازم را انجام خواهد داد.

بهترین پیج های اینستاگرام در زمینه ی فیلم و سریال

  • سینماس دی ال‌‌ (‌cinemus_dl)
سینما دی ال

نام پیج به فارسی: سینماس دی ال

تعداد فالور: 1 میلیون و 44 هزار نفر

آدرس پیج اینستاگرام سینماس دی ال : cinemus_dl

مراجعه برای تبلیغات: مراجعه آیدی در تلگرام @cinemus_dl

در میان بهترین پیج های اینستاگرام ایرانی در زمینه ی فیلم و سریال؛ پیج سینماس دی ال با یک میلیون فالور به چشم می خورد. این پیج به معرفی صرف فیلم ها نمی پردازد بلکه بسیاری از پست های آن در حوزه ی های مربوط به سرگرمی و اخبار جالب در حوزه ی سینمای روز دنیاست. میزان بازدید از پست ی سینماس دی ال نسبتا بالاست. در بحث تبلیغات نیز همه چیز به بنر تبلیغاتی شما بعنوان یک برند و کسب و کار بستگی دارد. 

  • فیلم بازان  (film_bazzan)
فیلم بازان

نام پیج به فارسی: فیلم بازان

تعداد فالور: 770 هزار نفر

آدرس پیج اینستاگرام  فیلم بازان : film_bazzan

مراجعه برای تبلیغات: مراجعه به دایرکت پیج

در میان بهترین پیج های اینستاگرام فارسی، فیلم بازان با روشی حرفه ای در زمینه ی معرفی فیلم های روز دنیا فعالیت می کند. البته محتوای این صفحه به معرفی فیلم اختصاص ندارد بلکه ارائه ی اخباری از دنیای فیلم ها نیز در راس پست های این صفحه است. به نظر می رسد فیلم بازان بتواند تمامی سلیقه ها را پوشش دهد از این جهت میزان تعامل در این پیج در سطح خوبی قرار دارد. فیلم بازان مانند تمامی پیج های مشابه به لحاظ تبلیغات نیز فعال است:

نمونه پست فیلم بازان

سعی کردیم برای هر دسته بندی حداقل یک پیج بسیار خوب معرفی کنیم. با این حال در آینده به دسته بندی ها و پیج های معرفی شده در هر دسته اسامی بیشتری افزوده خواهد شد.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید