آنفالویاب اینستاگرام چیست؟

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

به مرور زمان که تعداد دنبال‌ کننده‌های صفحه اینستاگرامتان زیاد می‌شود، شاید دوست داشته باشید جزئیات اکانت‌ فالوورهای جدید و آن‌هایی که شما را آنفالو کرده‌اند را با دقت بیشتری بررسی کنید. خود اینستاگرام هنوز این قابلیت را به شما ارائه نمی‌کند که بتوانید بفهمید چه اکانت‌هایی شما را آنفالو کرده‌اند.
در نتیجه برنامه‌نویس‌های زیادی به سراغ حل این مشکل رفته‌اند و اپلیکیشن‌های مختلفی ساخته‌اند که به آنفالویاب در ایران مشهور هستند. این اپلیکیشن‌ها امکان دیدن اکانت‌هایی که شما را آنفالو کرده‌اند را می‌دهند و در بعضی از آن‌ها شما هم می‌توانید همان افراد را درجا آنفالو کنید. کار کردن با بیشتر این اپلیکیشن‌ها راحت است و بسیاری از آن‌ها هم به صورت رایگان قابل استفاده هستند. 

دانلود آنفالویاب اینستاگرام

دانلود آنفالویاب اینستاگرام

همانطور که اشاره شد، اپلیکیشن‌های آنفالویاب بسیاری وجود دارند که به صورت رایگان قابل استفاده هستند. در ادامه به معرفی این اپلیکیشن‌ها برای سیستم‌ عامل‌های اندروید و ios می‌پردازیم:

معرفی بهترین آنفالویاب‌ها برای اندروید

برای سیستم‌ عامل اندروید تنوع آنفالویاب‌های مختلف زیاد است. از جمله این اپیلیکیشن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

برنامه آنفالویاب Follower Analyzer

این برنامه آمار مربوط به دنبال‌کننده‌های شما را نشان می‌دهد. در این برنامه افرادی که شما را آنفالو کرده‌اند یا به شما فالوبک نداده‌اند، قابل مشاهده هستند. علاوه بر آن با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید دوستان مشترک با فالوورهای خود را پیدا کنید.

همچنین امکان مشاهده اکانت‌هایی که شما را فالو کرده‌اند، اما تا به حال برایتان کامنتی نذاشته یا پست‌هایتان را لایک‌نکرده‌اند هم وجود دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این برنامه نمایش فالوورهایی است که بیشترین میزان لایک و کامنت و تعامل را با شما دارند.

 

اپلیکیشن followmeter

اپلیکیشن followmeter

این برنامه فالو و آنفالو کردن اکانت‌ها را بسیار راحت کرده است. با استفاده از این برنامه می‌توانید کسانی که به تازگی شما را فالو یا آنفالو کرده‌اند را پیدا کنید، فالوورهای روح (غیرفعال) خود را شناسایی کنید، درباره فالوورهای فعال و واقعیتان بیشتر بدانید و پست‌های موفق خود را بشناسید.

آنفالویاب Followers Insights for Instagram

آنفالویاب Followers Insights for Instagram

این اپلیکیشن هم یکی از محبوب‌ترین آنفالویاب‌های گوگل پلی است. این برنامه بیش از صد هزار کاربر دارد و امتیاز بسیار خوبی هم از کاربران دریافت کرده است. اگرچه تمام امکانات این برنامه رایگان نیست، اما برای از آن برای ردیابی کسانی که شما را آنفالو کرده‌اند می‌توانید استفاده کنید.

به طورکلی این برنامه ویژگی‌های زیر را در اختیار شما قرار می‌دهد:

  • ردیابی فالوورهای جدید و دنبال‌کننده‌هایی که از دست داده‌اید
  • ردیابی کسانی که شما را بلاک‌ کردند
  • آنفالو کردن کسانی که شما را آنفالو کرده‌اند
  • ردیابی فالوورهای غیرفعال صفحه
  • شناسایی کسانی که بیشترین میزان مشارکت را با محتوای شما دارند

معرفی آنفالویاب‌های سیستم‌عامل ios

برای گوشی‌هایی که از سیستم عامل ios استفاده می‌کنند هم آنفالویاب‌هایی وجود دارد. از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

آنفالویاب Ghost Unfollowers for Instagram & Fake I.G. Clean

آنفالویاب Ghost Unfollowers for Instagram & Fake I.G. Clean

این برنامه دو ویژگی بسیار کاربردی دارد که احتمالا نیاز شما را برطرف می‌کند. اولین ویژگی این اپلیکشن امکان ردیابی و آنفالو کردن فالوورهای روح (فالوورهای غیرفعالی که نرخ مشارکت صفحه شما را کم می‌کنند) است. ویژگی بعدی هم امکان شناسایی و آنفالو کردن اکانت‌هایی است که شما را آنفالو کرده‌اند.

 

برنامه Tracker for Instagram 

برنامه Tracker for Instagram

استفاده از امکانات پایه‌ای این برنامه رایگان است. با استفاده از این اپلیکیشن علاوه بر آنکه می‌توانید اکانت‌هایی که شما را آنفالو کردند را پیدا کنید، امکان بررسی میزان موفقیت پست‌هایتان هم وجود دارد. (تعداد لایک‌ها، کامنت‌ها و بازدید پست‌ها)

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید