بازگرداندن اکانت هک شده

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

هک کردن اکانت اینستاگرام به همین راحتی ها نیست البته اگر اطلاعات شماره همراه و ایمیل خود را با دقت وارد کرده باشید و در نگهداری این اطلاعات بی دقتی نکرده باشید. پیشنهاد ما به شما این است ورود دو مرحله ای را برای اکانت اینستاگرام خود فعال کنید چون در این صورت احتمال هک شدن اکانت اینستاگرام خود را به صفر می رسانید.

حالا اگر احساس کردید هک شدید آرامش خود را حفظ کنید و مراحل زیر را طی کنید تا ببینید چگونه اینستاگرام را برگردانیم:

1- مراحل 1 تا 4 بازیابی پسورد به کمک ایمیل را طی کنید

2- این بار روی گزینه ?Need more help ضربه بزنید.

چگونه اکانت اینستاگرام را برگردانیم Need more help

3- به صفحه ای منتقل می شوید که باید گزارش هک شدن اکانت اینستاگرام خود را برای اینستاگرام بفرستید.

  • در کادر ابتدایی آدرس ایمیل ثبت شده در اکانت اینستاگرامتان را وارد کنید
  • در بخش بعدی اگر اکانت شما شامل تصاویر شخصی است گزینه Personal accounts with photos of me  را بزنید در غیر اینصورت اگر برای شرکت است گزینه Company or brand account را انتخاب کنید و در صورتی که صفحه شما شخصی است ولی عکسی در آن ندارید گزینه سوم یعنی Personal accounts without photos of me را انتخاب کنید
  • سپس گزینه My account was hacket را انتخاب کنید
  • در کادر پایانی صفحه باید اطلاعات بیشتری از درخواستتان به زبان انگلیسی بیان کنید پیشنهاد ما این است: Hi, my instagram account got hacked and my password have been . stolen. Please help me to recovery my account. It’s very important for me. Thank you.
  • حالا روی دکمه Submit Request  ضربه بزنید.
چگونه اکانت اینستاگرام را برگردانیم Submit Request

 اگر ایمیل تان را درست وارد کرده باشید کادر زیر برایتان به نمایش در میاید و این یعنی درخواست شما برای اینستاگرام ارسال شده است

چگونه اکانت اینستاگرام را برگردانیم Support Submit Request

چند روز منتظر باشید تا اینستاگرام جواب شما را بدهد و ممکن است از شما بخواهد روی لینکی برای بازیابی کلیک کنید و یا تصویری از خودتان با همراه کدی بفرستید پس سعی کنید ترجمه درستی از جواب ایسنتاگرام داشته باشید تا راهکار را دقیقا اجرا کنید.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید