معرفی نرم افزار ساخت عکس پازلی

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال
بهتر است قبل از این که دست به کار آموزش شویم، بفهمیم که چرا باید در اینستاگرام یک عکس را به صورت پازل درست کنیم و این کار چه فایده ای برای ما دارد؟ در آموزش زیر برنامه ی Instagrid برای سیستم عامل اندروید و اپلیکیشن Griddy برای سیستم عامل IOS به  شما معرفی و طرز کار آنها به شما آموزش داده می شود.

عکس به صورت پازلی در اینستاگرام و افزایش فالوور

زمانی که کسی می خواهد شما را فالو کند، اولین جایی که می بیند پروفایل شماست. پس از طرفی می توان گفت اگر شما خواهان بالا بردن تعداد فالوور در اینستاگرام هستید؛ پروفایل شما، دکوراسیون شماست؛ پس باید آنرا منظم و با سلیقه بچینید. یکی از ترفند هایی که کاربران حرفه ای اینستاگرام استفاده می کنند، استفاده از عکس پازلی است، یکی از مزایای این حالت هماهنگ بودن عکس هایی است که اگر به صورت جداگانه و بی ربط استفاده شود هیچ جلوه ی خاص یا زیبایی ندارد،

ولی در این حالت وقتی به عنوان مثال ۹ تصویر مربعی کوچک در پروفایل شما به صورت هماهنگ و منظم در کنار هم قرار گرفته اند، یک تصویر بزرگ و کلی را تشکیل داده اند و دکوراسیون یا layout صفحه ی کاربری شما منظم تر است و قطعا بیشتر جلب توجه می کند.

همین موضوع باعث می شود بازدید کنندگان از صفحه ی اینستاگرام شما وسوسه شوند که شما را دنبال کنند.

عکس به صورت پازلی در اینستاگرام

اینستاگراد و طرح عکس به صورت پازلی در اینستاگرام

در ابتدا برنامه ی instagrid را برای اندروید   یا  برای IOS  دانلود و نصب کرده و سپس وارد برنامه شوید و عکسی که برای تبدیل به پازل مد نظر دارید را انتخاب کنید.

بعد از آن عکسی که انتخاب کرده در وسط صفحه و یک نوار آبی رنگ (در پایین صفحه برای اندروید و در بالای صفحه برای IOS)  قرار دارد، اعداد روی این نوار نسبت ابعاد عکسی مد نظرتان است را مشخص می کند، بسته به نوع عکسی که می خواهید در پایان داشته باشید نسبت ابعاد خود را مشخص کنید.

نکته ای که در این قسمت وجود دارد این است که اگر می خواهید یک پازل ۹ تایی درست کنید باید گزینه ی ۳×۳ و به همین ترتیب برای پازل های مختلف نسبت های مختلف را انتخاب کنید و کادری که در اختیار دارید را روی قسمت مورد نظر خود از عکس بگذارید و بعد از انتخاب قسمت مورد نظر روی گزینه ی DONE کلیک کنید.

(به عنوان مثال ما نسبت ابعاد تصویر را روی ۲×۳ گذاشته ایم)

عکس به صورت پازلی در اینستاگرام

برنامه گرایدی و عکس به صورت پازلی در اینستاگرام

وقتی از برنامه ی Griddy برای سیستم عامل IOS استفاده می کنیم تنها تفاوت موجود در این دو نرم افزار جایِ نوار آبی رنگ است که در این برنامه نوار آبی در بالای صفحه قرار دارد و نحوه ی نوشتن اعداد روی آن به این صورت است که از ۱ تا ۴ شماره گذاری شده و هر کدام از این اعداد را انتخاب کنید به صورت یکی از مضرب های عدد سه در می آید، به عنوان مثال برای درست کردن تصویری مشابه با تصویر بالا باید از عدد ۲ استفاده کرد و به این صورت اگر سیستم عامل گوشی شما IOS باشد می توانید برای صفحه ی اینستاگرام خود پست های پازلی درست کنید. و در نظر داشته باشید تنها تفاوت این دو اپلیکیشن در همین مورد است و سایر موارد آنها مشابه است.

بعد از آماده سازی طبق تصویر سمت راست می توانیم از گزینه ی Save to SDcard برای ذخیره سازی فایل آماده شده و یا از گزینه ی Post to Instagram استفاده و عکس های پازل آماده شده ی خود را در اینستاگرام منتشر کنیم.

دو نکته مهم که باید در خصوص  به اشتراک گذاری عکس پازلی در اینستاگرام به یاد داشته باشید:

۱- اگر بر روی گزینه ی save to sdcard کلیک کردید به یاد داشته باشید زمانی که قصد پست کردن تصاویر آماده شده خود را دارید باید طبق تصویر پایین از مربع گوشه پایین سمت راست شروع کنید تا پازل مورد نظرتان به صورت سالم و هماهنگ پست شود.

۲- اگر مثل ما بر روی گزینه ی Post to Instagram کلیک کردید خود اپلیکیشن شما را راهنمایی می کند تا پست های مورد نظر خود را بگذارید. در ضمن باید به یاد داشته باشید که هر تصویر باید به صورت جداگانه بر روی اینستاگرام منتشر شود.

عکس به صورت پازلی در اینستاگرام

 

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید