مزایا و معایب خرید پیج اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

رویای رسیدن به موفقیت در کوتاه ترین زمان گاهی باعث میشود که نکات مهمی را نادیده بگیریم. خرید پیج اینستاگرامی که در حال حاضر تعداد زیادی دنبال کننده دارد در کنار مزایایی که دارد، معایبی نیز دارد که گاه از چشم ما پنهان می شود. در این بخش به طور خلاصه مزایا و معایب این کار را بررسی می کنیم.

مزایای خرید پیج اینستاگرام

خرید صفحه ی اینستاگرامی با تعداد زیادی فالوور مزایای زیادی دارد. همین موضوع افراد و کسب و کارهای زیادی را به سمت این کار سوق می دهد. اگر بپرسید این مزایا چه هستند:

  1. داشتن تعداد قابل توجهی فالوور یا دنیال کننده که از همان ابتدا در صفحه ی شما هستند.
  2. داشتن تعداد قابل توجهی مشتری بالقوه که نیازی نیست آنها را از نو جذب کنید.
  3. داشتن توانایی در جذب فالوورهای جدید؛ از انجایی که کاربران جدید بر اساس وجهه ی صفحه ی شما که فالوور زیادی دارد تمایل به دنبال کردن شما دارند.
  4. داشتن نرخ تعامل بالا به نسبت صفحاتی که به تازگی شروع به کار کرده اند.
  5. داشتن مرجعیت بیشتر به دلیل اینکه مدت زیادی از فعالیت صفحه می گذرد.

معایب خرید پیج اینستاگرام

بدیهی است که مانند هر موضوع دیگری خرید پیج اینستاگرامی نیز معایبی دارد:

  1. اگر قرار باشد ظاهر و نام کاربری صفحه ی خریداری شده را تغییر دهید، نرخ تعامل شما با کاربرانتان تا 70 درصد کاهش پیدا می کند و این مقدار قابل توجهی است.
  2. اگر بنا باشد بعد از خرید پیج تمام پست های آن را پاک کنید و نام آن را تغییر دهید، اینستاگرام متوجه یک فعالیت غیرعادی می شود و ممکن است در نتیجه ی این موضوع صفحه ی شما از دسترس خارج شود.
  3. فالوورهای فعلی پیج ممکن است به مدل فعالیت شما واکنش خوبی نشان ندهند. از آنجایی که قرار است در صفحه ای که دنبال کرده اند فعالیت جدیدی اتفاق بیفتد و ممکن است ظاهر، نام و اهداف آن تغییر کند ممکن است فالوورها تصمیم به آنفالو کردن بگیرند.
  4. پیدا کردن پیجی که کمترین تعداد فالوور تقلبی یا فیک را داشته باشد، کار دشواری است. چرا که بسیاری از صفحات از طریق ربات ها و سایر روش های غیرمعمول اقدام به بالا بردن تعداد فالوورهایشان می کنند. این موضوع با یک نگاه قابل تشخیص نیست. گرچه  در ادامه ی این نوشته راه هایی را معرفی می کنیم که بتوانید اصالت یک صفحه را تا حد زیادی تشخیص دهید و در ضمن مطلب تشخیص پیج فیک اینستاگرام را از دست ندهید.

به طور خلاصه مزایا و معایب خرید پیج اینستاگرام را بررسی کردیم. در نهایت اما با شماست که چه تصمیمی داشته باشید. ما وظیفه ی خود می دانیم که شما را با جنبه های مختلف این موضوع آشنا کنیم.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید