انواع تبلیغات اینستاگرامی

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

گرچه تبلیغات اینستاگرام در شبکه اجتماعی انتشار می‌یابند، اما روش‌های مختلفی برای تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد. بنابراین قبل از شروع یک کمپین، ضروری است که در مورد مفاهیم پایه ‌ای تبلیغات اینستاگرام مطالبی را فرا گیرید. تبلیغات اینستاگرام در میان دیگر پست‌ها و استوری‌ها برای کاربرانی که انتخاب کرده‌اید تا بخشی از مخاطبان مورد نظر شما باشند، ظاهر می‌‌شود. این پست‌ها به وضوح با عبارت “‌Sponsored” برچسب‌گذاری و مشخص می‌شوند. نمایش یا عدم نمایش یک تبلیغ، بر اساس قیمت و ارتباطات کاربر مشخص می‌شود.

علاوه بر این، مهم است که در مورد انواع مختلف تبلیغات اینستاگرام که در اختیار شما هستند آشنا شوید. بسته به اهداف کسب و کار شما، برخی از تبلیغات ممکن است مفیدتر یا مناسب‌تر از بقیه باشند.

تبلیغات با تصاویر

همان‌طور که از نام این نوع تبلیغ حدس زده می‌شود، این تبلیغات آگهی‌هایی است که شامل عنصر عکس است. جنبه بصری اینستاگرام بسیار مهم است و به لطف رابط کاربری خوب این پلتفرم، هر تصویر را می‌توان با فرمت بسیار جذابی نمایش داد.

تبلیغات با ویدئو

اگر می‌خواهید یک تجربه کاربری کامل را ارائه دهید، تبلیغات مبتنی بر ویدئوی اینستاگرام یک گزینه فوق‌العاده است. بقیه پارامترها به همان نحو باقی می‌مانند، اما همانطور که از نامش حدس زده می‌شود، به جای تصویر یک ویدئو به بازار هدف نشان داده می‌شود.

تبلیغات متوالی

اگر می‌خواهید به مخاطبان هدف خود مجموعه‌ای از تصاویر و عکس‌ها را نشان دهید، این نوع از تبلیغات اینستاگرام بهترین شرایط را دارد.

انواع تبلیغات اینستاگرام بر اساس هدف شما

اگر شما بدانید که چه نوع تبلیغاتی در اینستاگرام وجود دارد و این تبلیغات کجاها نمایش داده می‌شوند، می‌توانید گام بعدی برای ایجاد تبلیغات اینستاگرامی خودتان را شروع کنید. مرحله بعدی فهمیدن این است که بر اساس اهداف کسب و کار خودتان چه نوع کمپینی می‌توانید اجرا کنید.

Awareness (آگاهی) – این نوع کمپین به آگاهی از برند مربوط می‌شود. اگر می‌خواهید اسم برند یا کسب و کارتان توسط افراد بسیاری دیده شود و یا اینکه برای افراد مورد نظرتان به صورت مکرر نمایش داده شود، پیشنهاد می‌شود از این نوع کمپین استفاده کنید. این کمپین برای انتشار محلی نیز مناسب است.

Consideration (توجه) – این کمپین برای دریافت کلیک برای وبسایت خود و همچنین برای اینکه خود را به عنوان یک رقیب ارزشمند در مرکز توجه خریداران قرار دهید، پیشنهاد می‌کنیم. شما همچنین می‌توانید میزان دسترسی و میزان تعامل خود را برای بازار هدف افزایش دهید.

Conversion (تبدیل) – اگر چیزی که شما دنبال آن هستید، تعامل با برنامه، دانلود محتوا، کسب لید و یا افزایش فروش است، این کمپین بدون شک بهترین گزینه است.

علاوه بر انواع کمپین‌های اینستاگرام و تبلیغات مختلف موجود، بسیار مهم است که قبل از ایجاد تبلیغات اینستاگرام، اهداف تجاری و پلتفرم مناسب خود را داشته باشید.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید