تبلیغات در اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

تبلیغات در اینستاگرام یکی از روش های تبلیغات آنلاین است که از آن می‌توانید برای برندسازی استفاده کنید. احتمالا شما هم تبلیغات شرکت های مطرح ایرانی را در اینستاگرام دیده اید. اما چگونه می‌توان در اینستاگرام تبلیغ کرد؟ با ما همراه باشید.

چرا باید در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

اینستاگرام در حال حاضر بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد. اینستاگرام پس از فیسبوک دومین شبکه اجتماعی محبوب جهان است و توانسته است در سال‌های گذشته با سرعت بالایی رشد کند. امروزه تبلیغات اینستاگرام برای اکثر شرکت‌ها بسیار ضروری است.

اینستاگرام از نگاه آماری:

  • بر طبق آمار statista.com اینستاگرام به تنهایی بیش از 120 میلیون کاربر فعال در ایالات متحده دارد، تعدادی که انتظار می‌رود بیشتر هم شود.
  • بیش از 40 میلیارد عکس تاکنون در اینستاگرام پست شده است.
  • حدود 59% از کاربران اینترنت در محدوده سنی 29-18 سال و حدود 33% از کاربران اینترنت در محدوده سنی 49-30 سال، از اینستاگرام استفاده می‌کنند.
  • 68% از کاربران اینستاگرام زن و 32% آنها مرد هستند. این موضوع برای کسب و کارهایی که اکثریت مشتری هدف آنها زنان هستند اهمیت بسیاری دارد.
  • اینستاگرام دارای جایگاهی عالی برای کشف محتوای جدید است. مقالات، ویدئوها، عکس دوستان، زندگی روزانه افراد مشهور (سلبریتی‌ها)، پست‌های مربوط به برند و غیره.
  • تبلیغات اینستاگرام اجازه می‌دهد تا کمپین‌هایی متناسب با هر مرحله از قیف تبدیل را انجام دهیم.

با این اعداد، واضح است که تبلیغات اینستاگرام در جهت رسیدن به بازار هدف و بهبود اهداف کسب و کار، فروش و آگاهی از برند، باید مورد توجه قرار گیرد.

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

تبلیغات اینستاگرام یکی از روش های تبلیغات بصری است. روش‌های متعددی برای بازار یابی در اینستا وجود دارد

شما می توانید با عضوگرام همراه باشید و با خرید پیج اینستا، خرید فالور ، خرید لایک، خرید ویو و سایر خدمات عضو گرام به تبلیغ در اینستا بپردازید و کسب در امدی مطمئن داشته باشید

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید