انواع بلاگر اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

چگونه بلاگر اینستاگرام شویم ؟ خوشبختانه تقریبا در هر موضوعی که شما به آن علاقه داشته باشید یا در آن متخصص باشید، امکان بلاگر شدن وجود دارد. از بازی‌های کامپیوتری گرفته تا بررسی بازارهای سرمایه‌گذاری! کافی است که در یک موضوع مشخص عمیق‌ شوید و درباره آن به تولید محتوای باکیفیت بپردازید. در ادامه به چند نوع بلاگر که طرفداران بیشتری دارند را معرفی می‌کنیم:

فشن بلاگرها

یکی از محبوب‌ترین انواع بلاگرها در اینستاگرام فشن بلاگرها هستند. افراد فعال در این حوزه درباره سبک‌های مختلف لباس، مد روز و مسائل مختلف صنعت مد صحبت می‌کنند. این افراد طرفداران زیادی دارند و همیشه مورد توجه برندهای مطرح مد و لباس هستند.

فود بلاگرها

احتمالا شما هم یکی دو نفر از آن‌ها را می‌شناسید. در اینستاگرام فارسی هم افراد زیادی هستند که به رستوران‌های مختلف سر می‌زنند، آموزش آشپزی می‌دهند و غذاهای مختلفی را معرفی می‌کنند. فود بلاگرها هم یکی دیگر از انواع بلاگرهایی هستند که در سال‌های اخیر مورد توجه مردم و رستوران‌های مختلف قرار گرفته‌اند.

بلاگرهای سفر

بیشتر ما احتمالا بدمان نمی‌آید چند روزی را جای این افراد باشیم! بلاگرهایی که مکان‌ها و کشورهای مختلف سفر می‌کنند، از تجربه سفر خود می‌نویسند، جاذبه‌های گردشگری نقاط مختلف کشورهای دور و نزدیکمان را معرفی می‌کنند و طرفداران زیادی را هم با خود همراه کرده‌اند.

بلاگرهای موسیقی

یکی دیگر از انواع بلاگرها، کسانی هستند که درباره موسیقی صحبت می‌کنند. به نظر می‌رسد این موضوع نسبت به سایر حوزه‌ها در ایران کمتر مورد توجه قرار گرفته است. شما می‌توانید درباره ژانرهای مختلف موسیقی، اخبار جدید این صنعت و حاشیه‌های آن صحبت کنید و بلاگر موسیقی باشید.

بلاگرهای لایف استایل

افرادی هستند که سبک زندگی خاصی را دنبال می‌کنند و به واسطه نوع زندگی که انتخاب کردند، داستان و ماجرهای جالبی دارند. به چنین بلاگرهایی که درباره سبک زندگی خود صحبت می‌کنند، لایف استایل بلاگر می‌گویند. این دسته از بلاگرها هم در ایران طرفداران بسیار زیادی دارند.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید