راه ‌های هک کردن اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

راه‌های زیادی برای هک اینستاگرام وجود دارد. ممکن است بعضی افراد با پیش پا افتاده‌ترین راه‌ها وارد اکانتتان شوند، بعضی هم راه‌های پیچیده‌تری را انتخاب می‌کنند. با عضو گرام همراه باشید تا انواع هک اینستا را بشناسیم.

برنامه هک اینستاگرام

یک سری از نرم افزارها هستند که برای هک اینستاگرام استفاده می‌شوند. مثلا برنامه KidsGuard Pro یکی از معروف‌ترین نرم افزارهای هک اینستاگرام است. یا مثلا برنامه‌هایی مثل Hoverwatch که برای هک استفاده می‌شود. ولی این نکته را بگویم که هیچ اعتمادی به این نرم افزارها نیست و هیچ زیرساخت قابل اعتمادی ندارند. پس ما این نرم‌افزارها را تضمین نمی‌کنیم.

پسورد کرکر

اولین چیزی که برای وارد شدن به اینستاگرام وجود دارد پسورد است. اگر هکرها پسوردتان را داشته باشند می‌توانند به راحتی وارد اکانتتان شوند. هکرهای عزیز! با یک سری ابزار و نرم افزار پسورد شما را کشف و پیجتان را هک می‌کنند.

هک اینستاگرام با مهندسی اجتماعی

مهندسی اجتماعی برای هک اینستا

فرض کنید شما به تازگی با یک نفر دوست شده‌اید. رفته رفته به او اعتماد می‌کنید و مثلا برای یک شام هم دعوتش می‌کنید! خب این یعنی شما به آن فرد اعتماد کرده‌اید. این وسط ممکن است بین صحبت‌ها و گپ زدن‌ها، آن فرد از شما یک سری اطلاعات بیرون می‌کشد. مثلا سوالاتی درباره پسورد اکانت ‌هایتان! بعد هم از این اطلاعات به ضرر شما استفاده می‌کند و ممکن است به هک اینستاگرامتان منجر شود. کلیت این مفهوم یعنی مهندسی اجتماعی! به همین راحتی!

این ۳ تا روش، از روش‌های هک کردن اینستاگرام است که بعضی هکر ها از آن استفاده می‌کنند. پس بهتر است این راه ها را با دقت شناسایی کنید تا از هک شدن پیجتان  در امان بمانید.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید