آموزش دانلود استوری های اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا ، “استوری” که معادل فارسی آن را “داستان” می نامند، یکی از امکانات برنامه ی اینستاگرام است که از ماه اگوست سال ۲۰۱۶ به این برنامه اضافه شده و با محبوبیت رو به رشدی در بین کاربران این برنامه جای گرفته است. همانطور که می دانید استوری ها طول عمر ۲۴ ساعتی دارند و پس از گذشت این مدت، برنامه به صورت خودکار آن را پاک می کند. استوری ها می توانند هم به شکل عکس و هم به شکل ویدیو دربیایند. از طرف دیگر، خود برنامه اینستاگرام مستقیماً هیچ امکاناتی برای ذخیره پست ها، – تصاویر و ویدیوها – در اختیار کاربر قرار نمی دهد. برای همین باید به دنبال روش های دیگری گشت. هدفی که ما از نوشتن این مقاله داریم این است که بگوییم چطور می توان این استوری های کوتاه مدت را دانلود کرد؟! 

دانلود استوری های اینستاگرام از طریق وب سایت

یکی از آسان ترین روش های دانلود استوری های اینستاگرام، دانلود از طریق وب سایت های مربوطه می باشد. بدین منظور لازم است که:

۱-  در ابتدا، به حساب کاربری اینستاگرامی که می خواهید استوری هایش را دانلود کنید وارد شوید.

۲- در قسمت بالا گوشه ی سمت راست پروفایل که سه نقطه وجود دارد (یعنی منو) گزینه ی copy profile url را انتخاب کنید تا آدرس اینترنتی این صفحه در گوشی تان کپی شود.

دانلود استوری از اینستاگرام

۳- حالا وارد آدرس https://aloinstagram.com/download-instagram-Stories شوید. آدرس اینترنتی کپی شده در کادری که می بینید paste کنید. سپس دکمه ی سبز دانلود را بزنید تا فرآیند دانلود استوری ها شروع شود.

دانلود استوری از اینستاگرام

از جمله راهکارهای دانلود استوری های اینستاگرام، استفاده از اپلیکیشن های متعددی است که برای گوشی های اندروید، آی او اس و همینطور نسخه دسکتاپ وجود دارند. تعداد این نوع برنامه ها بی شمار است و در قبال این دانلود، از شما نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام تان را درخواست می کند تا بتواند به حساب شما دسترسی پیدا کند.

دانلود استوری های اینستاگرام برای گوشی های اندروید

برای آن دسته از کاربران اینستاگرام که گوشی های هوشمند اندرویدی دارند و می خواهند استوری های اینستاگرامی را دانلود کنند، برنامه ی Analyzer, Insta Downloader پیشنهاد می شود. این برنامه را می توانید از طریق گوگل پلی دانلود کرده و نصب نمایید. سپس نام کاربری و رمز عبور حساب اینستاگرام خودتان را در آن وارد می کنید. با ورود به آن، همانند اینستاگرام، لیست افرادی که استوری دارند را می بینید و با انتخاب هر یک از کاربران، می توانید به دانلود استوری های وی اقدام نمایید.

دانلود استوری های اینستاگرام برای گوشی های  iOS

اگر گوشی آیفون دارید، یعنی سیستم عامل آن iOS است. پس لازم است از برنامه ی دانلود استوری های اینستاگرام که این سیستم عامل را پشتیبانی می کند، استفاده کنید. برنامه ی insta story برای iOS طراحی شده و کاربرد زیادی دارد. مثل دیگر برنامه ها، برای استفاده از این اپلیکیشن نیاز هست که نام کاربری و رمز عبور اینستاگرام تان را در آن وارد کنید تا بتوانید به دانلود استوری ها بپردازید.

دانلود استوری های اینستاگرام برای دسکتاپ

اگر مایل هستید که از طریق کامپیوتر استوری های اینستاگرامی را دانلود کنید، می بایست از مرورگر گوگل کروم استفاده نمایید. اول باید افزونه Chrome IG Story را نصب و بعد حساب اینستاگرام خود را از دسکتاپ باز کنید. وقتی وارد صفحه شدید، همه ی استوری ها را خواهید دید. همه ی استوری ها، یعنی هم استوری هایی که نوار قرمز دورشان است (یعنی جدیدند و شما هنوز ندیدید!) و هم استوری هایی که نوارشان خاکستری شده و شما قبلاً دیده اید!

برای اینکه همه ی استوری های یک پروفایل (یا حساب کاربری) را کامل دانلود کنید، روی آن راست کلیک کرده و گزینه ی دانلود استوری را انتخاب کنید. با اینکار، تمامی استوری های آن شخص به صورت یکجا در یک فایل زیپ در کامپیوتر شما ذخیره می شود. اما اگر از بین یک عالمه استوری، فقط یک عکس یا یک ویدیو را می خواهید دانلود کنید، دقیقاً روی همان استوری که رسیدید کلیک راست کرده و گزینه ی save image as یا save video as را انتخاب کنید تا دانلود و ذخیره شود.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید