ادمین حرفه ای شبکه های اجتماعی

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

از سری مشکلات کسب و کار ها با شبکه های اجتماعی نداشتن وقت برای رسیدگی یا نداشتن تخصص کافی برای مدیریت صفحات هستش که میتوانه اونارو از این بازار بسیار قوی دور نگه داره.

مدیریت پیج اینستاگرام

اگر شما هم جز اون کسب و کار هایی هستید که مشتاق به شروع کسب و کارشون توی اینستاگرام هستن اما وقت کافی برای رسیدگی به اون رو ندارن میتونین از خدمات مجموعه ما ( عضوگرام ) استفاده کنین، شیوه کار هم خیلی ساده هستش شما پیج اینستاگرامتون رو میسپرید به ما و ما واستون تولید محتوا ، افزایش فالوور ، جذب مخاطب و حتی تبلیغات انجام میدیم درضمن تا جایی که مباحث زیادی تخصصی نباشه به مشتریاتون مشاوره قبل از خدمات هم ارائه میدیم !

تولید محتوا اینستاگرام

تولید محتوا اینستاگرام چیست ؟ تولید محتوا به زمان خودمونی تر یعنی همون درست کردن پست و استوری جذاب و تخصصی برای پیج اینستاگرام که تاثیر خیلی زیادی روی جذب مخاطب داره و میتونه فروش رو تا چند برابر افزایش بده !

افزایش فالوور

همون طور که میدونید عضوگرام یکی از قدیمی ترین ها در زمینه افزایش فالوور هستش و توی این کار تجربه زیادی داره و در کنار افزایش فالوور فیک ( غیر واقعی ) با الگوریتم های اینستاگرام هم به خوبی آشنا هستش و میتونه با استفاده تاکتیکی از اینستاگرام خیلی سریع فالوور های شمارو افزایش بده

فالوور بیشتر = مشتری بیشتر = فروش بیشتر

تبلیغات در اینستاگرام

موثر ترین راه برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام تبلیغات هستش و مجموعه عضوگرام در این حوزه هم فعالیت زیادی داره و یک دهکده اینستاگرامی که کلی پیج های پربازدید رو شامل میشه در اختیار خودش داره و در طول دوره مدیریت پیج شما میتونیم کسب و کارتون رو هم واستون تبلیغ کنیم.

شروع همکاری با عضوگرام

قبل از این که بخوام اطلاعاتی در مورد نحوه همکاری بهتون بدم باید بگم که عضوگرام یکی از زیر مجموعه های شرکت ما هستش و شرکت ما تحت عنوان آریا گستر ( وب سایت : asghari.in ) خدمات خیلی وسیع تری رو در سطح اینترنت ارائه میده و بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه های طراحی سایت ، سئو ، تبلیغات اینترنتی ، تولید محتوا و سامانه های ارسال پیامک و از این قبیل خدمات داره که اگر نیاز داشته باشید میتونیم توی سایر زمینه ها هم همکاری داشته باشیم.

تماس با ما :

ساعات اداری ( 8 الی 15 ) : 05138306425

تلگرام و واتس آپ : 09156446977

 

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید