چگونه فعالیت خود را در اینستاگرام مخفی کنیم؟

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

اینستاگرام گزینه ای دارد که به دیگر کاربران اجازه می دهد که ببینند آخرین باری که  فعال بوده اید، چه زمانی بوده است. اگر شما نخواهید به دیگر افراد  اجازه دهید که بدانند شما در هر دقیقه از روز چه کاری انجام می دهید، می توانید این گزینه را به آسانی غیر فعال کنید.

برنامه به اشتراک گذاری عکس ویژگی جدیدی به نام Activity Status را معرفی می کند تا به شما اطلاع دهد که دوستانتان آنلاین هستند ، خوب است بدانید که چگونه وضعیت Activity را در اینستاگرام خاموش کنید – زیرا با اینکه مطمئناً می تواند مفید واقع شود ، ممکن است همیشه دوست نداشته باشید که دوستانتان  بدانند چه موقع انلاین هستید.

وقتی دوستانتان در اینستاگرام فعال هستند، یک نقطه سبز در کنار عکس نمایه آنها در صندوق ورودی DM و در لیست دوستان شما ظاهر می شود. 

در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است:

1. به پروفایل خود بروید

 

عضویت در اینستاگرام , مخفي كردن اكانت اينستاگرام وضعیت فعالیت خود را در اینستاگرام پنهان کنید

  

هنگام باز کردن اینستاگرام ، ابتدا به پروفایل شخصی خود بروید. شما با فشار دادن این نماد با تصویر نمایه خود در سمت راست پایین صفحه ، به این دسترسی پیدا می کنید.

 

2. به Settings بروید

 

عضویت در اینستاگرام , مخفي كردن اكانت اينستاگرام نمایش وضعیت فعالیت اینستاگرام

  

در کنار دکمه ای که “Edit Profile” است ، جعبه کوچکی با تصویر یک چرخ دنده در داخل مشاهده خواهید کرد. با فشردن آن دکمه ، به تنظیمات حساب اینستاگرام خود منتقل می شوید.

  •  

3. وضعیت فعالیت را خاموش کنید

 

عضویت در اینستاگرام , مخفي كردن اكانت اينستاگرام روشن کردن وضعیت فعالیت در اینستاگرام

هنگامی که به سمت پایین صفحه در زیر “settings ” حرکت می کنید ، گزینه ای برای صفحه تحت عنوان “Activity Status” مشاهده خواهید کرد. با فشار دادن دکمه ، سوییچی ظاهر می شود که می توانید خاموش کنید. در این صفحه آمده است: “به حسابهای مورد نظر خود اجازه دهید و هرکسی را که پیام می دهید اجازه دهد که آخرین بار در برنامه های اینستاگرام فعال شدید. وقتی این کار خاموش است ، نمی توانید وضعیت فعالیت سایر حساب ها را ببینید.” برای اینکه بتوانید سایر کاربران در اینستاگرام فعال نباشند ، فقط مطمئن شوید که سوئیچ به سمت چپ چرخیده است.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید