نرم افزار برتر افزایش فالوور اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

نرم افزار برتر افزایش فالوور اینستاگرام

 

نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام

اگر دنبال ترفند افزایش فالوور اینستاگرام و نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام یا نرم افزار افزایش لایک اینستاگرام و… هستید ، کافیست با ما همراه باشید تا آن ها را به صورت کامل به شما معرفی کنیم. این مقاله کامل ترین شیوه های مفید را برای ستاره شدن شما در دنیای اینستاگرام ذکر کرده پس با دقت آن را بخوانید.

فرض کنید پیج شما راجب فان است ، بعد از وارد شدن در نرم افزار شما هشتگ #فان را به اون میدهید و این نرم افزار هر پستی راجب این موضوع دید را لایک میکند ، که جدیدا به آن ویژگی های فوق العاده ای اضافه شده ، مثلا علاوه بر لایک کردن پست ، اون را فالو میکند و سه پست دیگرش را هم لایک میکند.

خب این چه سودی داره؟

سود این کار اینه شما با لایک کردن ۵ هزار پست در روز ، میانگین ۵۰۰ فالوور واقعی و ارزشمند از این طریق به دست می آورید.

بهترین شیوه افزایش فالوور اینستاگرام

این روز ها همه می دانند افزایش فالوور اینستاگرام یعنی افزایش فروش, یعنی افزایش درآمد و اعتبار شما و کسب و کارتان. پس حتما باید فالوور های خود را جدی بگیرید.

پیشنهاد ما این است اگر زیر هزار فالوور دارید, حتما اقدام به خریدن فالوور فیک کنید زیرا تا وقتی که بالای هزار فالوور نداشته باشید هر شخصی پیج شما را ببیند با خود گمان می کنید کسب و کارتان یا خودتان شخص مهمی نیستید و شما را دنبال نمی کند.

برای همین حتما برای شروع بین هزار تا 5 هزار ممبر فیک بخرید.

خب بعد از آن چه کنیم؟

الان دیگر خرید فالوور واقعی برای اکثر کسب و کار ها جواب نمی دهد! زیرا بازدهی واقعا پایین است. فرض کنید شما یک پیج اینستاگرامی فروش لوازم آرایشی برای خانم ها دارید و متاسفانه وقتی هزار فالوور واقعی بخرید, بیش از 40 درصد آنان خانم نمی باشند و بین 10 تا 1 درصد فالوور های خریداری شده در پیج شما می مانند و شما را لایک می کنند و تعداد خریدار های شما زیر یک درصد می شود!

راه چاره چیست؟ ربات اینستاگرام

شاید بپرسید ربات اینستاگرام چیست؟

این ربات ها کارای زیادی انجام میدن, مثلا شما توی یه سایت ارائه دهنده ربات ثبت نام می کنید وبعد پیج خودتون رو وارد کرده و کلا کامپیوترو یا موبایلو خاموش کنید تا ربات کار هاش خودشو بکنه!

مثلا اگر مانتو میفروشید میتونید به ربات بگید دنبال پست هایی با هشتگ مانتو بگرده و کسانی که پست هارو لایک کردن رو فالو کنه یا بهشون پیام بده یا اصلا به کسی که پست رو ارسال کرده در دایرکت پیام بده و چند ها امکان شگفت انگیز دیگر.

اینکار ها بسیار راحت صورت می گیرید به راحتی یک بازی 🙂 فواید این ربات این است دقیقا برای شما کسانی را پیدا می کنند که به کسب و کار شما یا موضوع پیج شما علاقه دارند و مشتری یا کاربر وفادار شما خواهند شد.

نکته :

اتصال ربات به پیج شما توسط ما باید انجام شود و می بایست ما نام کاربری و پسورد شما را داشته باشیم ، حال اگر با این قضیه مشکل دارید راه حلشو میگم :

اگر نمی خواهید کسی پسورد پیج شما را داشته باشد ما میتونیم پیج جدید برای شما بسازیم و ربات رو به آن متصل کنیم و در قسمت پروفایل میتوانیم آدرس پیج آدرس پیج اصلی شما رو بزاریم که فالوورها به صفحه اصلی شما هدایت شوند

نحوه کار ربات اینستاگرام عضوگرام ؟

وقتی ربات به پیج متصل میکنیم ، ربات خودکار شروع به فعالیت هایی همچون لایک و و فالو و کامنت و دایرکت میکنه و این تعامل پیج شما با پیج های دیگران باعث میشه دیگران به پیج شما زیاد سر بزنند و به مرور بسیار دنبال کننده صد در صد حقیقی پیدا کنید

توضیحات بیشتر در مورد ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام به پیج شما متصل می شود و سپس دیگران را فالو ، آنفالو و لایک و کامنت و دایرکت ارسال می کند .

شما حتی می توانید مشخص کنید ربات فقط اهالی یه شهر خاص را فالو و لایک و ارسال دایرکت و کامنت کند .

شما حتی می توانید آدرس پیج رقبا یا همکاران خود را به این ربات بدهید و این ربات تمام فالوروهای آن پیج هدف را فالو و لایک و کامنت و دایرکت ارسال می کند

یا حتی فالوورهای شما از جنسیت مشخصی باشند

شما حتی می توانید هشتک خاصی را به این ربات بدهید و این ربات صفحاتی که از این هشتک استفاده کرده باشند را فالو و لایک و کامنت و دایرکت ارسال می کند .

شما حتی می توانید متن مورد نظر خود را به این ربات بدهید تا همان را برای دیگران به صورت کامنت و دایرکت ارسال کند

خلاصش واقعا این ربات عالی هست و پیج شما رو قوی میکنه باز اگر سوالی داشتید با ما در ارتباط باشید    09156446977  اصغری / تماس فقط واتساپ و تلگرام

 

 

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید