محدودیت های اینستاگرام را بهتر بشناسید

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

امروزه شبکه اجتماعی اینستاگرام عضو جدا ناپذیر زندگی خیلی از افراد جامعه است و خیلی از ما هر روز با اون سر و کار داریم و گاهی رعایت نکردن بعضی نکات میتواند باعث بروز مشکلاتی بشوند که چندان خوشایند نیستند و میتونن استفاده روزمزه مارو از این شبکه اجتماعی پر طرفدار رو دچار مشکل کنند، پس اگر شما هم جز افرادی هستید که تمایل دارند با این مشکلات رو به رو نشوند یا بدونید که در صورت ایجاد چنین مشکلاتی برای اکانت اینستاگرامتون چه کاری انجام بدید با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

داستان تمام محدودیت ها و مشکلات اکانت اینساگرام از اونجایی شروع میشه که اینستاگرام شمارو به عنوان ربات و یا کاربرانی که قصد سرپیچی از قوانین حاکم بر این غول دنیای مجازی دارند تشخیص میده پس بهتره برای ادامه این مطلب قوانین کلی اینستاگرام رو مرور کنیم:

قوانین اینستاگرام

1.کاربران اینستاگرام به هیچ عنوان نباید به صورت اسپم اقدام به انتشار پست، کامنت، اسنوری، و یا دایرکت تبلیغاتی کنند.

2.کاربران اینستاگرام نباید از پست و یا محتوا صفحات دیگران استفاده کنند.

3.قوانین کپی رایت باید توسط تمام کاربران رعایت شود.

4.کاربران به هیچ عنوان حق انتشار موارد غیر اخلاقی و غیر قانونی ندارند.

5.کاربران حق ندارند پست و یا کامنت هایی که جنبه تهدید و یا آزار دارند، انتشار دهند.

6.و همچنین پست و یا کامنت کاربران نباید افراد را ترغیب به خودکشی و یا استفاده از مواد روان گردان کند.

نقض هر کدام از موارد فوق باعث مسدود شدن و یا در بعضی موارد حذف کامل اکانت شما میشود.

 

همچنین اینستاگرام برخی موارد و قوانین دیگر برای عدم استفاده نادرست کاربران و افراد سود جو قرار داده است و بدیهی است که هیچ کدام شرکت های بزرگ الگوریتم های رفتاری و محوه شناسایی افراد خطا کار فاش نمیکنند اما با استفاده از بررسی تجربیات مختلف افراد و مشکلاتی که برای اکانت های مختلف پیش آمده میتوان تا حدودی این محدودیت ها را شناسایی کرد و از انجام آن ها خودداری نمود.

و در واقع رعایت کردن این قوانین تبعیت از الگوریتم اینستاگرام محسوب میشود.

محدودیت های اینستاگرام

1.محدودیت فالو:

در الگوریتم جدید اینستاگرام هر اکانت در ساعت حق فالو کردن فقط 60 اکانت دیگر را دارد و در صورت عدم رعایت این تعداد اینستاگرام اکانت شما را به عنوان اسپم تشخیص داده و اکشن بلاک میشوید.

2.محدودیت لایک:

اینستاگرام در روز های گذشته قوانین لایک کاربران را به شدت سخت تر کرده و محدودیت های جدی تری برای آنان در نظر گرفته، و شما حداکثر 60 عدد در ساعت میتوانید پست دیگران را لایک کنید و در صورت عدم رعایت اکانت شما به مدت 24 ساعت اکشن بلاک میشود.

3.محدودیت کامنت:

در نوشتن کامنت اینستاگرام برای طول هر کامنت اینستاگرام محدودیتی در نظر نگرفته اما معقول نیست که در کامنت شما توانایی نوشتن 2صفحه مطلب داشته باشید و اینستاگرام فقط 240 کاراکتر از کامنت شمارا نمایش میدهد و اگر کاربری بخواهد کامنت شمارا بخواند میتواند روی آیکون 3نقطه تعبیه شده در کنار متن کامنت کلیک کند و به ادامه خواندن متن بپردازد، اما برای تعداد کامنت طبق تجربیات شما امکان نوشتن حداکثر 5 کامنت برای هر پست در یک ساعت و نوشتن 60 کامنت برای پست های متفاوت در ساعت دارید.

4.محدودیت دایرکت:

دقیقا مانند دیگر موارد نظیر لایک، فالو و کامنت، اینستاگرام برای دایرکت هم محدودیت ساعتی 60 دایرکت را قرار داده است با این تفاوت که اگر متن دایرکت ارسالی شما از طرف اینستاگرام تکرار تشخیص داده شود اکانت شمارا به صورت کامل اکشن بن میکند و شما به هیچ عنوان نمیتوانید وارد اکانت خود بشید

لازم به ذکر است اکانت های تازه ساخت در اینستاگرام تعداد بسیار کمتری میتوانند دایرکت ارسال کنند و در صورت تشخیص توسط اینستاگرام سریعا اکانت شما برای همیشه حذف میشود!

5.محدودیت کلی فعالیت ها:

اینستاگرام برای تمامی فعالیت های هر اکانت از قبیل: لایک، کامنت، فالو و دایرکت هم محدودیت قرار داده و مجموع تمام این فعالیت هاش شما در روز نباید بیشتر از 1440 عدد باشد و تعداد بیشتر فعالیت پیج باعث اکشن بلاک شدن شما میشود.

6.محدودیت نوع پست:

یکی از مواردی دیگری که اینستاگرام به شدت با آن برخورد میکند محتوا پست پیج شما میباشد، پیج های اینستاپرام به هیچ عنوان حق انتشار محتوا غیر اخلاقی، ترویج دهنده خشونت، حیوان آزاری و غیره را در پروفایل خود ندارند و در صورت مشاهده حساب شما سریعا فول بن خواهد شد .

7.محدودیت خرید و فروش اکانت:

در قوانین اینستاگرام آمده است که خرید و فروش اکانت های اینستاگرام کاملا غیر قانونی بوده و در صورت مشاهده حساب را فول بن میکند اما عموما اینستاگرام متوجه این موضوع نمیشود و یا زیاد خود را درگیر این مسائل نمیکند. اما باید در این خصوص هم مراقب اکانت خود باشید.

8.محدودیت لاگین از دستگاه های مختلف:

امنیت حساب کاربران برای اینستاگرام جز مهم ترین سیاست های اینستاگرام میباشد و در صورت مشاهده تعداد زیادی لایگن از آی پی های مختلف حساب را محدود و یا برای لاگین شدن از شما درخواست تایید با استفاده از کد ارسالی به ایمیل و یا شماره تلفن شما را دارد

9.خرید و فروش کالا و یا خدمات غیر قانونی:

خرید و فروش کالا های غیر قانونی از طرف اینستاگرام ممنوع میباشد و در صورت مشاهده اکانت از طرف اینستاگرام خیلی سریع بن و یا بلاک میشود.

موارد فوق جز اصلی ترین مواردی هست که میتواند اکانت های شمارا در خطر بی اندازد اما با رعایت محدودیت های گفته شده شما میتوانید با خیال راحت به فعالیت در اینستاگرام این شبکه اجتماعی پر طرفدار بپردازید.

 

 

 

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید