چطور در اینستاگرام یک آهنگ پست یا استوری کنیم؟

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

خیلی از شما دوستان ممکنه دوست داشته باشین در صفحه اینستاگرام تون آهنگی که دوست دارین رو با دوستان و دنبال کننده هاتون به اشتراک بذارین. ولی در اینستاگرام امکان اینکه بشه یک فایل صوتی یا یک آهنگ رو به اشتراک گذاشت وجود نداره.

در اصل اینستاگرام تنها این اجازه رو به شما میده که بتونین ویدیو یا عکس همراه با متن به اشتراک بذارین. در خیلی از مواقع ممکنه دوست داشته باشین همین آلان آهنگی که دانلود کردین رو در پست یا استوری اینستاگرام تون بذارین.

در این موقعیت چه کار باید کرد؟! در این شرایط چاره ای ندارین مگر اینکه نسخه ویدیویی یا موزیک ویدیو اون آهنگ رو پیدا کنین. خب مشخصه که خیلی از آهنگ ها نسخه ویدیویی یا موزیک ویدیو ندارند و به صورت صوتی و mp3 منتشر می شوند.

پس در ادامه همراه من باشین تا به شما توضیح بدم که چطور به آسونی بتونین هر آهنگی که دوست دارین رو استوری کنین یا به صورت پست اینستاگرام منتشر کنین.

تبدیل آهنگ به فایل ویدیویی

بهترین راه کار اینه که با استفاده از ترکیب عکس آهنگ(یا هر عکسی که دوست دارین) و خود آهنگ، آهنگ رو به یه فایل ویدیویی با فرمت ویدیو تبدیل کنین تا بتونین به آسونی به صورت پست اینستاگرام یا استوری به اشتراک بذارینیش.

به عنوان مثال تصویر پایین رو ببین. این یه پست اینستاگرامی به همون شیوه ای که توضیح دادم. در واقع این پست های اینستاگرامی همون فایل صوتی رو همراه با عکس خواننده اومدن به یک فایل ویدیویی تبدیل کرده و منتشرش کردن.

شما هم به همین شیوه می تونین عمل کنین. حالا اون عکس میتونه هر عکسی که دوست دارین باشه.

نرم افزار تبدیل و میکس تصویر و آهنگ

خب حالا که با شیوه انجام کار آشنا شدین، در ادامه نرم افزار میکس رو هم براتون معرفی کنم تا کارتون خیلی راحت بشه.

فرض کنیم که از صفحه دانلود آهنگ به اتفاق یک آهنگی رو دانلود کردین و خیلی از این آهنگه خوشتون اومده و خلاصه دوست داشتین در صفحه اینستاگرام تون استوری یا پستش کنین.

پس برای این کار ابتدا لازمه که برنامه تبدیل تصویر و آهنگ رو دانلود کنید. پس بازار رو باز کنین برنامه “میکس تصویر و آهنگ” رو جستجو کنین و یکی از این برنامه ها رو نصب کنید.

با این شیوه ای که در بالا توضیح داده شد به راحتی می تونین هر آهنگی که دوست داشتین رو استوری کنین و یا به صورت پست اینستاگرامی منتشر کنین.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید