چگونه استوری دیگران را در استوری خود به اشتراک بگذاریم؟

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال
اینستاگرام از دیر باز مقاومت به اشتراک گذاری مجدد محتوا کرده است. اگرچه مدت زیادی است که ویژگی “regram” را آزمایش می کند ، اما وقتی نوبت به اشتراک گذاری مجدد محتوا می خورد ، هنوز از برنامه هایی مانند توییتر و فیس بوک عقب مانده است. اما یک ویژگی برای شما وجود دارد که بتوانید استوری هایی را که دنبال می کنید را دوباره به اشتراک بگذارید. دوستان شما هم می توانند استوریهای شما را دوباره به اشتراک بگذارند.

 

با این حال ، ویژگی اشتراک گذاری استوری اینستاگرام هیچگونه سختی ندارد.

اول ، استوری یک دوست باید عمومی باشد که از آنجایی که تنظیم پیش فرض اینستاگرام عمومی است مسئله بزرگی نیست.

دوم ، شما باید در استوری دوست خود تگ شوید. اگر شما و دوستتان همدیگر را فالو نکنید ، نمی توانید داستانهای یکدیگر را به اشتراک بگذارید ، مگر اینکه این پارامترها برآورده شده باشد.

 

فقط مطمئن شوید که اینستاگرام را برای اندروید یا آیفون به روز کنید. این ویژگی برای اولین بار در تاریخ 7 ژوئن 2018 در نسخه 48 ظاهر شد ، بنابراین احتمالاً در حال حاضر از نسخه قبلی جلوتر هستید.

 

تگ کردن دوستان در استوری اینستاگرام:

اگر می خواهید دوستانتان بتوانند استوریهای شما را در استوری خود به اشتراک بگذارند ، ابتدا باید آنها را تگ کنید. به همین ترتیب ، اگر می خواهید استوری های آنها را در استوری های شخصی خود به اشتراک بگذارید ، آنها باید شما را تگ کنند. در هر استوری می توان به ده دوست مختلف اشاره کرد.

 

برای تگ کردن شخص در یک استوری، همانطور که معمولاً در دوربین Stories هستید ، باید یک عکس یا فیلم بگیرید ، روی صفحه ضربه بزنید ، سپس با تایپ کردن @ به دنبال آن نام کاربری ، آنها را وارد کنید. به جای ضربه زدن روی صفحه در هر نقطه ، می توانید بر روی نماد “Aa” ضربه بزنید تا ویرایشگر متن باز شود. گذشته از استفاده از ابزار متن ، می توانید بر روی نماد sticker ضربه بزنید و برچسب “MENTION@” را انتخاب کنید تا برچسب شیک تر شود.

 

ابزار متن و برچسب تنها تفاوت زیبایی دارند وگرنه نتیجه مشابهی دارند. یک متن ساده با mention@ به شما امکان می دهد یک فونت را انتخاب کنید ، آن را تغییر اندازه دهید ، یک پس زمینه اضافه کنید (در بعضی از آنها) ، چیدمان متن را تغییر دهید (در بعضی از آنها) ، و رنگ قلم را تنظیم کنید . استفاده از برچسب mention@ سه سبک بصری مختلف را برای انتخاب ارائه می دهد. با این حال ، هر دو روش به شما امکان می دهد برچسب ها را بزرگ یا کوچک کنید ، چرخش دهید و برچسب ها را در هر نقطه روی صفحه حرکت دهید.

 

با هر دو گزینه ، اینستاگرام با وارد کردن نام کاربری خود ، حساب های مربوطه را در پایین صفحه ارائه می دهد. برای تکمیل سریع برچسب ، می توانید در اینجا به یک حساب کاربری بزنید.

 

استوری اینستاگرام, اشتراک گذاری استوری دوستان در استوریاشتراک گذاری استوری دوستان در استوری خودمان

 

اشتراک گذاری استوری شخص دیگری در استوری شما :

اگر می خواهید استوری کسی را به اشتراک بگذارید، ابتدا باید در یک مورد تگ گذاری شوید. هنگامی که کسی شما را در استوری خود برچسب گذاری کند ، اینستاگرام سریعاً از طریق یک اعلان به شما هشدار خواهد داد.

 

استوری اینستاگرام, اشتراک گذاری استوری دوستان در استوریاشتراک گذاری استوری

 

روی اعلان ضربه بزنید. روش دیگر ، ضربه زدن روی نماد هواپیمای کاغذی در سمت راست بالای صفحه اصلی برنامه ، به صندوق ورودی مستقیم در اینستاگرام خود بروید ، سپس با شخصی که شما را تگ کرده ،در دایرکت پیام بفرستید. اگر تگ گذاری شده باشید ، باید اولین مورد باشد ، و باید حاوی گزینه ای در داخل پیام “Add This to Your Story”باشد.

 

روی ” Add This to Your Story ” ضربه بزنید و استوری دوست شما با یک مرز ضخیم در اطراف آن ظاهر می شود. می توانید بعد از تغییر اندازه ، ارسال متن ، تگ ها ، نقاشی ها و موارد دیگر و تقریباً هر کاری را انجام دهید. با این حال ، شما نمی توانید محتوای اصلی داستان را ویرایش کنید.

 

پس از پایان ویرایش ، آن را برای استوری خود ارسال کنید ، جایی که 24 ساعت در آن می ماند. وقتی فالورهای شما استوری شما را تماشا می کنند ، نام کاربری پوستر اصلی را در قسمت بالای داستان مشاهده می کنند.

 

استوری اینستاگرام, اشتراک گذاری استوری دوستان در استوریآموزش اشتراک گذاری استوری اینستاگرام دیگران

 

در حالی که استوری فقط 24 ساعت طول می کشد ، شما و سایر کاربران می توانید آنها را به عنوان هایلایت پروفایل ارسال کنید . انجام این کار به این معنی است که تا زمانی که به صورت دستی خاموش نشود ، روی پروفایل ماندگار خواهد شد. بنابراین اگر پستی را هایلایت کنید که استوری شخص دیگری را در آن به اشتراک گذاشتید ، تا زمانی که آن را خاموش نکرده اید ، همیشه در آن حضور خواهید داشت. اگر کسی استوری را هایلایت کند که در آن استوری شما را مجدداً به اشتراک بگذارد ، همین اتفاق برای شما می تواند رخ دهد.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید