مبارزه با اطلاعات غلط در اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

خلاصه :

اینستاگرام امکانی را در در آمریکا ایجاد کرده که خبرهایی که منبع مشخصی ندارند را با برچسب غیر قابل اعتماد در معرض نمایش کاربران خواهد داد
سعی اینستاگرام بر این است فضای اینستاگرام از شایعه ها و اکاذیت پاک سازی کند ، اگر این امکان در آمریکا جواب دهد در کل اینستاگرام پیاده سازی خواهد شد

 

متن کامل :

ما می خواهیم شما به آنچه در اینستاگرام می بینید اعتماد کنید. اطلاعات نادرست مبتنی بر عکس و فیلم به طور فزاینده یک چالش در صنعت ما است و چیزی که تیم های ما در پرداختن به آن متمرکز شده اند.

در ماه مه سال جاری ، ما برای کمک به شناسایی ، بررسی و برچسب زدن اطلاعات غلط به همکاری با کارآفرینان شخص ثالث در ایالات متحده پرداختیم . این شرکا به طور مستقل اطلاعات نادرست را ارزیابی می کنند تا به ما در جذب و کاهش توزیع آن کمک کنند.

امروز ، ما در حال گسترش برنامه بررسی واقعیت های خود در سطح جهان هستیم تا به سازمان های بررسی کننده حقایق در سراسر جهان اجازه دهیم تا اطلاعات غلط را در بستر ما ارزیابی و ارزیابی کنند.

این یعنی چی؟

هنگامی که محتوای تولید شده است امتیاز به عنوان نادرست یا بخشی دیگر توسط یک شخص ثالث حقیقت checke کاذب R، ما توزیع آن با از بین بردن آن را از کاوش و برچسب صفحه را کاهش دهد. علاوه بر این ، این برچسب خورده خواهد شد تا مردم بهتر بتوانند برای خود تصمیم بگیرند که چه چیزی بخوانند ، اعتماد کنند و به اشتراک بگذارند. با استفاده از این برچسب ها ، همه افراد در سراسر جهان مشاهده می کنند که آن محتوا را مشاهده می کنند – در فید ، پروفایل ، داستان ها و پیام های مستقیم.

ما از فناوری تطبیق تصویر برای یافتن موارد بیشتر از این محتوا و اعمال برچسب استفاده می کنیم و به کاهش انتشار اطلاعات غلط کمک می کنیم. علاوه بر این ، اگر چیزی در فیس بوک نادرست یا جزئی نادرست ارزیابی شود ، از امروز ما به طور خودکار محتوای یکسان را برچسب گذاری می کنیم اگر در Instagram ارسال شود (و برعکس). این برچسب به رتبه بندی از پرونده بررسی کننده پیوند می زند و پیوندهایی به مقالات از منابع معتبری که ادعا (های) مطرح شده در پست را رد می کنند ، ارائه می دهد. ما محتوا را از حسابهایی تهیه می کنیم که مرتباً با حذف آن از صفحات کاوش و هشتگ ، این برچسب ها را پیدا نمی کنید.

 

برای تعیین اینکه کدام محتوا باید برای بررسی به فاکتورهای حقوقی ارسال شود ، ما از ترکیبی از بازخورد جامعه و فناوری خود استفاده می کنیم. در اوایل سال جاری ، ما گزینه بازخورد “اطلاعات نادرست” را اضافه کردیم ، و این گزارش ها ، همراه با دیگر سیگنالها ، به ما کمک می کنند تا درمورد اطلاعات بالقوه نادرست ، بهتر شناسایی و اقدام کنیم.

گسترش امروز گامی مهم در تلاش های مداوم ما برای مبارزه با اطلاعات نادرست در اینستاگرام است. برای اطلاعات بیشتر به مرکز راهنمایی اینستاگرام مراجعه کنید .

 

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید