معرفی ربات تلگرامی apkdl_bot؛ برای دانلود مستقیم و بی دردسر اپلیکیشن ها از گوگل پلی

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

مطمئنیم که بروز خطاهای مختلف در فروشگاه گوگل پلی، در دسترس نبودن برخی اپلیکیشن ها و اجبار به استفاده از انواع و اقسام راه ها جهت دور زدن این مشکلات کلافه تان کرده است. از این رو شاید ترجیح دهید که بیشتر اپلیکیشن های مورد نظر خود را با جستجوی در گوگل پیدا نموده و از سایت های متفرقه به دانلود آن ها اقدام کنید که روش خیلی امنی نیست.

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند. امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات apkdl_bot@ را برایتان معرفی کنیم؛ با کمک ربات فوق می توانید به دانلود مستقیم و بی دردسر اپلیکیشن های مورد علاقه خود از گوگل پلی بپردازید.

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی apkdl_bot@ استفاده کنید.

با باز شدن صفحه ی ربات روی start/ کلیک کنید. با انجام این کار ربات اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما می گذارد. پیش از هرچیزی بگوییم که ربات apkdl قابلیت درون خطی (Inline) را نیز درون خود جای داده است. پس از آن ربات از شما می خواهد تا نام اپلیکیشن و بازی مورد نظر خود را به شکل صحیح برای آن ارسال نمایید.

apkdl_bot در کسری از ثانیه به بررسی تمامی اپلیکیشن ها با نام مشابه می پردازد و سپس فهرستی بلند بالا از نتایج احتمالی را برای تان ارسال می کند. در رابطه با همین موضوع قادر هستید با استفاده از دستور preview_net_openvpn_openvpn/ پیش نمایشی از اطلاعات اپلیکیشن انتخابی را مشاهده نمایید.

همچنین با ارسال دستور download_net_openvpn_openvpn/، ربات از طریق گوگل پلی اقدام به دانلود اپلیکیشن مذکور و آپلود آن روی سرورهای خود می کند. پس از آن لینک دانلود مستقیم apk اپلیکیشن منتخب را برای تان ارسال کرده و شما با ضربه زدن روی لینک قادر به دانلود اپلیکیشن خواهید بود.

با استفاده از ربات قدرتمند apkdl قادر هستید به هر اپلیکیشنی که دوست دارید دسترسی داشته باشید. این ربات ضمن کاهش خطرات احتمالی دانلود از منابع غیر مطمئن، به کاربران این اطمینان را می دهد تا هرگز با اخطارهایی چون «This item is not available in your country» مواجه نشوند.

 

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید