آموزش نحوه ساخت استیکر در تلگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال
Kevin

یکی دیگر از قابلیت های فوق العاده تلگرام، امکان ساخت استیکرهای شخصی و اشتراک گذاری آنهاست. با روش هایی که در ادامه توضیح می دهیم، قادر خواهید بود که از هر عکس یک استیکر بسیار جذاب و چشم نواز بیافرینید.

قابلیت ساخت استیکرهای شخصی برای تلگرام یک قابلیت عمومی بوده و برای همگان در دسترس است، بنابراین این روزها انواع و اقسام استیکر با محتوای مختلف را در صفحات این اپلیکیشن ارتباطی شاهد هستیم. از آنجایی که هیچ محدودیتی برای ساخت استیکر در تلگرام وجود ندارد، بد نیست که جنبه های اخلاقی را در ساختشان در نظر بگیریم و استیکری نسازیم که موجب معذب شدن افراد یا توهین به شخصیت یا اعتقادات دیگران شود.

برای ساخت استیکر در تلگرام می بایست شرایطی را رعایت کنید. نخستین شرط بروز بودن اپلیکیشن شماست. برای افزودن استیکرهای شخصی به تلگرام می بایست حتما از نسخه 2.9.1 آن استفاده کنید. بنابراین پیش از دنبال کردن مراحل ساخت استیکر، توصیه می کنیم که حتما نسخه تلگرام خود را چک کرده و در صورت آپدیت نبودن، به بروزرسانی آن به آخرین نسخه اقدام کنید.

سه شرطی که تلگرام برای آپلود استیکرها در نظر گرفته به شرح زیر است:

  • عکس ها حتما با فرمت PNG و بدون حاشیه باشند (حاشیه ها را می توانید به کمک نرم افزار فتوشاپ از تصویر حذف کنید)
  • طول و عرض تصاویر ارسالی می بایست حداکثر 512 در 512 پیکسل باشد.
  • حجم هر عکس نباید بیشتر از 350 کیلوبایت باشد.

اگر تصویر مورد نظر شما این شرایط را داشت، حالا می توانید به ارسال و ثبت آنها در تلگرام اقدام کنید. بهترین راه برای ساخت این استیکرها استفاده از نرم افزار ویرایش تصویر فتوشاپ است. سازندگان تلگرام در وبلاگ خود استفاده از این نرم افزار را برای ساخت استیکر پیشنهاد کرده و حتی یک فایل PSD آماده با اندازه و رزولوشن مشخص را در اختیار کاربران قرار داده اند.

با دانلود این فایل پی اس دی و قرار دادن تصویر مورد نظرتان در آن، به سادگی خواهید توانست از خروجی آن با فرمت PNG به عنوان استیکر در تلگرام استفاده کنید. روش دوم و ساده تر، استفاده از ربات Clippy است که شما را از نرم افزارهای رایانه ای بی نیاز خواهد کرد. با فرض آماده بودن استیکرهای شما، ابتدا به نحوه ثبت آنها در تلگرام پرداخته و آموزش استفاده از Clippy را در بخش پایانی مقاله خواهیم داشت.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید