آموزش تصویری حذف نام فرستنده پیام فوروارد شده در تلگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

حتما این اتفاق برای شما هم رخ داده که پیامی از سوی دوست یا یکی از آشناهایتان دریافت کنید و تمایل داشته باشید ضمن ارسال آن پیام برای دوستان دیگرتان، نام ارسال کننده اصلی آن برای آن ها مشخص نشود. در ادامه این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه حذف نام فرستنده پیام در تلگرام بپردازیم. بنابراین با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمه‌ای در رابطه با حذف نام فرستنده پیام در تلگرام

نمایش دادن نام ارسال کننده اصلی پیام ها در تلگرام گاها بسیار آزاردهنده است. برای مثال تصور کنید برادر شما یک ویدیوی حجیم را در تلگرام برایتان ارسال کرده است و شما دوست دارید آن ویدیو را برای دوست خود ارسال کنید. در این شرایط اگر از قابلیت فروارد پیام تلگرام استفاده کنید، نام برادرتان برای دوست شما نمایش داده می‌شود! اما روشی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید از نمایش نام وی جلوگیری کنید!

در این روش از ربات های خاصی استفاده می‌شود. دو ربات @binam_bot و @hazf_bot بهترین ربات های هستید که می‌توانید بدین منظور از آن ها استفاده کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم مراحل کار با این دو ربات به منظور حذف نام فرستنده پیام در تلگرام را به شما عزیزان آموزش دهیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش های مقاله نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل کمک از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

هرگونه سوال در رابطه با این مطلب و مشکلات نرم‌افزاری موبایل خود دارید، با همکاران ما در شرکت همراه‌رایانه تماس بگیرید

شماره تماس از سراسر کشور
(بدون پیش شماره و از تلفن ثابت)9099070345

روش اول: حذف نام فرستنده پیام در تلگرام با ربات بینام بوت

در این روش برای حذف نام فرستنده پیام در تلگرام از رباتی با عنوان @biam_bot استفاده می‌کنیم. پس ابتدا با لمس نام ربات مذکور آن را در اکانت تلگرام خود فعال نمایید.

ربات بینام

با لمس گزینه START به ربات اجازه دهید تا فعالیت خود را آغاز کند. لازم به اشاره است که ربات بینام بوت یک ربات ایرانی بوده و شامل راهنمای استفاده فارسی می‌شود. برخی نکاتی که برای استفاده درست از این ربان باید بدانید شامل موارد زیر می‌شوند:

وظیفه اصلی ربات بینام در مخفی کردن هویت ارسال کننده پیام خلاصه می‌شود.

  • هر نوع پیام متنی، ویدیویی، عکس و حتی صوتی با حداکثر حجم 1.5 گیگابایت برای ربات بینام بوت قابل ارسال بوده و ربات مذکور توانایی حذف نام فرستنده از این پیام ها را دارد.
  • پیام مد نظر می‌توانید مستقیما توسط شما برای ربات ارسال شود یا از پیام دوستانان برای ربات فروارد گردد.

ربات بینام

حالا پیام مورد نظرتان را برای ربات ارسال کنید. مثلا پیامی که از بردارتان دریافت کرده بودید و قصد دارید نام بردارتان از آن حذف شود را برای ربات بینام بوت فروارد کنید. مشاهده خواهید کرد که ربات بینام سریعا نسخه بدون نام فرستنده پیام را ارائه می‌کند. پس به همین سادگی قادر به حذف نام فرستنده پیام در تلگرام هستید. دقت داشته باشید که بعد از دریافت پیام بدون نام فرستنده از سوی ربات بینام می‌توانید بر روی ریپلای کنید و متن دلخواه مورد نظرتان را به آن بیفزایید تا به عنوان کپشن یا توضیحات ارسال شود.

روش دوم: حذف نام فرستنده پیام در تلگرام با ربات حذف بوت

اما در روش دوم از ربات حذف بوت استفاده می‌کنیم. ابتدا با کلیک بر روی این قسمت @hazf_bot ربات مذکور را در اکانت تلگرام خود فعال کنید.

ربات حذف

گزینه START را لمس کنید تا ربات شروع به کار کند. در حین استفاده از این ربات به موارد زیر دقت کنید:

  • ربات حذف بوت برای از بین بردن آثار و نشانه های پیام های فروارد شده کاربرد دارد و حتی می‌تواند کپشن پیام، نام کانال، نام شخص، سایر روبات‌ها، لینک جوین یا پیوستن به گروه ها و غیره را هم از پیام های مورد نظر حذف کند.

ربات حذف

پیام مورد نظرتان را برای ربات فروارد کنید تا نام فرستنده از آن حذف شود. اگر تمایل داشتید علاوه بر نام نویسنده سایر موارد موجود در پیام هم حذف شوند باید به شرح زیر عمل کنید:

  • برای از بین بردن لینک ها از پیام، روی آن ریپلای کنید و یک نقطه (.) بگذارید و پیام را برای ربات ارسال کنید. بدین ترتیب علاوه بر حذف نام فرستنده پیام تلگرام شاهد حذف لینک های آن هم خواهید بود.
  • برای از بین بردن هشتگ ها (در صورت وجود) کافیست روی پیام ریپلای و این بار دو نقطه (..) را در پاسخ برای ربات ارسال کنید. بدین صورت علاوه بر حذف نام فرستنده پیام تلگرام و لینک های آن شاهد حذف هشتگ ها هم خواهید بود.
  • برای از بین بردن تمام شکلک ها و اطلاعات اضافه هم باید روی پیام ریپلای کنید و سپس سه نقطه (…) را برای ربات ارسال نمایید. بدین صورت شکلک ها و سایر متعلقات پیام مورد نظر هم از آن حذف می‌شوند.

بنابراین حذف نام فرستنده پیام در تلگرام با استفاده از ربات حذف بوت هم به سادگی امکانپذیر خواهد بود.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید