آموزش کار با ربات اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

آموزش کار با ربات اینستاگرام عضوگرام

پيشنهاد مي شود قبل از شروع به خواندن اين صفحه ، آموزش ویدیویی رو مشاهده کنید که بسیار راحت تر میتوانید بیاموزید .

مشاهده آموزش ویدیویی از اینجا

وارد قسمت مديريت اکانت شويد و  اضاف کردن اکانت  را بزنيد :

ربات اينستاگرام

 

لطفا توجه بفرماييد قبل از وارد کردن اکانت حتما يک ايميل و يک شماره موبايل با استفاده از گوشي موبايلتان و در داخل نرم افزار اينستاگرام به اکانتتان اضافه فرماييد .

سپس نام کاربري و رمز عبور اکانت اينستاگرام را وارد فرماييد و دکمه اضافه کردن اکانت را بزنيد ، ممکن است سايت از شما درخواست کند که با استفاده از گوشي موبايل دسترسي ربات به اکانتتان را تاييد کنيد ، در اين قسمت با استفاده از گوشي اکانتتان را باز کنيد و گزينه That’s me را بزنيد سپس دوباره به پنل کاربري مراجعه کنيد و اکانتتان را اضافه بفرماييد .

 

ربات اينستاگرام

 

حال مي توانيد با کليک بر روي دکمه ارتقا حساب ( بالاي داشبورد سمت چپ ) اکانت خود را با بسته مورد نظرتان شارژ نماييد.
پس از شارژ به قسمت فعاليت خودکار برويد و روي تنظيمات رباتتان کليم کنيد.

ربات اينستاگرام

 

در قسمت تنظيمات در کنار هر گزينه يک راهنما قرارداده شده که با کليک بر روي آن مي توانيد از کاربرد آن گزينه مطلع شويد.
ابتدا مشخص کنيد ربات براي شما چه کار هايي انجام دهد :

 

بهتر است در ? روز اول کامنت خاموش باشد ،

ربات اينستاگرام

در قسمت براي ربات مشخص کنيد که بر چه اساسي براي شما فالوور جذب کنه از طريق تگ -از طريق مکان

و اگه از پيج هاي ديگه ميخواييد جذب کنيد مشخص کنيد که از فالوور هاي پيج هدف – فالووينگ هاي پيج هدف براتون فالوور جذب کنه و اگه کامنت يا لايک روفعال کرديد مشخص کنيد که براي چه کساني کامنت يا لايک  رو انجام بده ربات

ربات اينستاگرام

در قسمت سرعت در صورتي که تازه شروع به کار کرده ايد و اکانتتان فالوور کمتر از ???? دارد و يا تازه اکانت خود را ساخته ايد سرعت کم را انتخاب بفرماييد . لطفا توجه بفرماييد که سرعت اکانت با توجه به تعداد فالوور اکانت تنظيم مي شود و استفاده از سرعت هاي غير مجاز براي اکانت هاي کم فالوور مي تواندخطر آفرين باشد . در صورتي که تعداد فالوور بيش از ???? داريد و فالوور هايتان واقعي هستند ? روز بر روي سرعت متوسط ادامه دهيد و پس از آن در صورت عدم دريافت اخطار از سمت ربات سرعت را به زياد افزايش دهيد.

ماکزيمم سرعت فالو و انفالو 40 نفر در ساعت که براي پيج هاي فالوور پايين پيشنهاد نميشه

ربات اينستاگرام

اگر گزينه کامنت گذاري رو  فعال کرديد پيشنهاد ما اينه تيک گزينه دوبار براي يک کاربر کامنت نزار رو فعال کنيد

و از گزينه افزودن ميتوانيد کامنت هاي دلخواه خودتون رو وارد ربات کنيد

ربات اينستاگرام

در قسمت پيام دايرکت ميتونيد براي کسايي که شمارو فالو کردن دايرکت اتوماتيک بفرستيد

و يا به کاربران هدف دايرکت بديد

از گزينه افزودن متن مورد نظر خودتون رو وارد کنيد

و با وارد کردن {{username}} ربات نام کاربري کسي که براش دايرکت ميفرستيد رو به طور خودکار در متن شما ميفرسته

ربات اينستاگرام

از قسمت فالو پيشمهاد ميشه که گزينه دوبار تلاش نکن براي فالو کردن رو فعال کنيد

ربات اينستاگرام

در قسمت انفالو – منبع آنفالو مشخص مي کند ربات از کجا آنفالو کند ، اگر بر روي حالت پيش فرض (کساني که ربات فالو کرده) تنظيم کنيد ، ربات تنها کساني که خودش فالو کرده را بعد از ?? ساعت آنفالو مي کند و کاري به فالو ليست شخصي شما ندارد .

ربات اينستاگرام

در قسمت تگ ها مشخص مي کنيد ربات بر روي چه تگ هايي فعاليت کند ، بهتر است حداقل ?? تگ با پست زياد به تنظيمات اضافه کنيد . حتما توجه کنيد که تگ ها بايد فارسي باشند و از گزاشتن تگ هاي انگليسي يا عربي که باعث دريافت گزارش اسپم بر روي اکانتتان مي شوند خودداري فرماييد . شايد بهتر باشد تنظيمات پيشفرض تگ ها را به طور کامل پاک کنيد و تگ هاي مربوط به اکانت خودتان را لحاظ کنيد .

در قسمت مکان ها مي توانيد کشور ، استان ، شهر يا حتي يک خيابان خاص را براي فعاليت ربات مشخص کنيد ، تا ربات از آنجا برايتان فالوور جذب کند . موقعيت هاي جغرافيايي که انتخاب مي کنيد بايد حتما داخل ايران باشند چرا که در غير اين صورت ربات براي کاربران خارجي کامنت خواهد گذاشت و اکانت شما گزارش اسپم دريافت خواهد کرد .

ربات اينستاگرام

 

در قسمت کاربران هدف مشخص مي کنيد ربات بر روي فالوور ها يا لايک کنندگان چه کاربراني فعاليت کند ، براي مثال مي توانيد اکانت رقيب هايتان را به اين ليست اضافه کنيد ، يا از اينستاگرام اشخاص معروف و اکانت هايي با فالوور زياد استفاده کنيد . پيشنهاد مي شود حداقل ? اکانت با تعداد فالوور بالاي ?? هزار به تنظيماتتان اضافه کنيد .

ربات اينستاگرام

 

و مرحله آخر ، دکمه شروع را بزنيد  و رباتتان را روشن کنيد .

تنظيمات انجام شده به صورت خودکار ذخيره ميشوند.

ربات اينستاگرام

 

تبريک مي گوييم شما با موفقيت رباتتان را تنظيم کرده ايد ، حدودا 1 ساعت ديگر اولين فالوور هاي خود را از سمت ربات اینستاگرام دريافت خواهيد کرد و از همين حالا مي توانيد به قسمت گزارش  در تنظيمات پيج  ربات خودتان برويد و فعاليت هايي که رباتتان انجام مي دهد را به صورت زنده مشاهده کنيد.
لطفا توجه بفرماييد که سرعت ربات ملاک اصلي دريافت فالوور زياد نيست ، بلکه تنظيمات قوي و هدفمند باعث افزايش بازدهي ربات خواهد شد .

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید