فالوور خانم در اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

ما از طریق ربات اینستاگرام عضوگرام میتوانیم کاری کنیم فقط فالوورهای خانم از یک شهر خاص و موضوع مورد نظر شما جذب کنیم .

برای اطلاعات بیشتر در مورد این ربات این پست را کامل مطالعه کنید :

ربات اینستاگرام عضوگرام

ربات اینستاگرام تحت وب

بهترین ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام ارزان
ربات اینستاگرام

 

جواب کوتاه: ربات هوشمند اینستاگرام به صورت خودکار و هوشمند پس از گلچین کردن مخاطبان هدف شما با فالو کردن، لایک کردن، کامنت گذاشتن نظر آنها را جلب کرده تا آنها پیج شما را فالوو کنند و با ارسال خودکار دایرکت کسب و کار شما را به آنها معرفی می کند.

جواب تفصیلی: سه راه برای افزایش فالوورهای پیج اینستاگرام وجود دارد. اولین راه که طی کردن آن همواره لازم است، انتشار محتوای خوب و کاربر پسند و با استفاده از هشتگ های محبوب است. اما این راه برای جذب فالوورهای جدید بسیار کند است و زمان زیادی باید صبر کرد تا افراد جدیدی پیج شما را ببینند تا از محتوای شما خوششان آمده و شما را فالو کنند. برای حل این مشکل معمولا افراد به سراغ راه دوم که تبلیغات در پیج های پرمخاطب اینستا است می روند.

این راه معمولا خوب جواب می دهد اما بسیار پرهزینه است و جذب هر فالوور جدید بین ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان هزینه خواهد داشت! در اینجاست که راه سوم که فالو – فالوبک است راهگشای ادمین های اینستاگرامی است. در این روش شما افرادی که به موضوع پیج شما علاقه مند هستند را پیدا کرده و فالو می کنید. این افراد وقتی مشاهده می کنند که شما آنها را فالو کردید نظرشان به پیج شما جلب شده و متقابلا شما را فالو می کنند. به این ترتیب فالوورهای شما با فالو کردن دیگران افزایش خواهد داشت.

حال ربات اینستاگرام به کمک شما می آید و عمل فالو – فالو بک را بسیار سریع و ۲۴ ساعته به جای شما انجام می دهند. این ربات با هوشمندی خاصی که دارد افرادی را فالو می کند که به موضوع پیج شما علاقه مند باشند یا در موقعیت مکانی مورد نظرتان (مثل شهر شیراز) حضور داشته باشند و یا در فعالیت های خود از هشتگ های خاصی استفاده کرده باشند. ربات اینستاگرام آنها را فالو می کند، پست های آنلاین ها را لایک می کند، برای آنها کامنت می گذارد و به این ترتیب آنها را جذب پیج تان می کند و در نهایت پس از زمانی مشخص آنها را خودکار آنفالو می کند تا آمار فالووینگ های شما افزایش پیدا نکند.

این روش زمانی که با هوشمندی بالای این ربات انجام می شود، موجب جذب سریع فالوورهای واقعی ایرانی با هزینه بسیار کم و بازدهی بسیار بالا می شود که تنها چند روز پس از استفاده از آن از نتیجه شگفت زده خواهید شد.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید