ویژگی های پیج اینستاگرام موفق

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

اطلاعات درست و مناسب در بیو خود قرار دهید:

اطلاعاتی از آدرس شرکت خود، شماره تلفن و ایمیل برای برقراری ارتباط، با کلید واژه های مرتبط در بیو خود قرار دهید. اگر سایت یا بلاگی هم دارید که محصولات و کالاهای خود را در آنجا به صورت آنلاین می خواهید بفروشید هم آدرس آنها را در بیو خود بگذارید.

بصورت منظم و پیوسته پست منتشر کنید

از آنجایی که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی عکس محور است حتما باید سعی کنید عکس هایی باکیفیت و دسته اول منتشر کنید. یادتان باشد مردم زمانی عکس های شما را لایک کرده و برای دیگران می فرستند که آنها تکراری نباشند.

از هشتگ های مرتبط با نوع کسب و کار و محصولات خود استفاده کنید

همانطور که می دانید اینستاگرام برخلاف توییتر محدودیتی برای استفاده از هشتگ در کنار پست های متنی، تصویری و ویدئویی ندارد. تا جاییکه شما می توانید برای هر پست خود تا ۳۰ هشتگ به کار ببرید. البته نه هر هشتگی. هشتگ برای این استفاده می شود تا مخاطبان ناشناس بیشتری را جذب کرده و تبدیل به مشتریان بالقوه خود کنید. با استفاده از جستجوی هشتگ ها در اینستاگرام می توانید از هشتگ های معروف و مشهور مرتبط با نوع کسب و کار و محصولات خود استفاده کنید.

با فالوورهای خود تعامل داشته باشید

برای کسب درآمد از اینستاگرام باید با فالوورهای خود تعامل کرده و مشارکت داشته باشید.
اینستاگرام هم مانند دیگر شبکه های اجتماعی یک پلتفرم ارتباطی دوسویه است. مخاطبان تان زمانی می توانند پست های شما را لایک و بر روی آنها کامنت بگذارند، که پست هایی جذاب و مشارکت پذیر از جانب شما مشاهده کنند. پس تمام تلاش خود را بکنید تا محتوایی جذاب، دسته اول و مشارکت پذیر تولید کنید.

پیج خود را به ربات اینستاگرام متصل کنید

یکی از روش هایی که بسیار تعامل پیج شما را با دیگران بسیار زیاد میکند و موجب بازدید از پست ها و افزایش لایک و کامنت های شما می شود ، ربات اینستاگرام می باشد ، همین حالا پیج خود را به ربات های مدیریت اینستاگرام عضوگرام متصل کنید .

برای اطلاعات بیشتر در مورد این ربات به لینک زیر مراجعه کنید

ربات مدیریت اینستاگرام عضوگرام

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید