افزایش بازدید “ویو” در اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

یکی از ساده ترین روش ها خرید ویو اینستاگرام با قیمت بسیار مناسب هست ، با اینکار شانس خود را برای رفتن به صفحه اکسپلور “جستجو ” اینستا بیشتر خواهید کرد

برای افزایش بازدید ویدیو اینستاگرام از هشتگ استفاده کنید

اینستاگرام مانند توییتر به شدت به استفاده از هشتگ ها وابسته هستند. هشتگ ها می توانند به شما کمک کنند تا فالوورهای بیشتری جذب کنید، لایک های بیشتری بدست آورید، خود را بیشتر در معرض دید قرار دهید و جذب مشتریان بالقوه را افزایش دهید که هر کدام از این موارد منافع بیشتری را برای کسب و کار شما فراهم می کند. هشتگ ها فقط برای عکس ها و استوری های شما نیست شما می توانید از آنها برای ویدیوهای خود استفاده کنید.

روش بالا بردن ویو فیلم با تبلیغات ویدیدیی اینستاگرام

داشتن پروفایل بیزینس اینستاگرام مزایای زیادی دارد که یکی از آنها قابلیت تبلیغ است. شما برای استفاده از تبلیغات اینستاگرام باید به طور ماهانه پول پرداخت کنید. یکی از مزایای تبلیغ اینستاگرام این است که شما می توانید به صورت هدفمندتر پیش بروید و جمعیت خاصی از افراد را مورد هدف قرار دهید و حتی یک لیست ایمیل را برای افراد مخاطب که بسیار شبیه به طرفرداران موجودتان هستند و هنوز به آنها دسترسی ندارید ارسال کنید. هر چقدر به افراد بیشتری دسترسی داشته باشید ویدیو شما بازدید بیشتری خواهد داشت. جالب است بدانید که شرکت LG از طریق تبلیغ اینستاگرام توانست ۱۶ میلیون کاربر مرتبط و ۱٫۷ میلیون قرارداد از آن خود کند.

در زمان های مناسب ویدیوتان را ارسال کنید و افزایش ویو اینستاگرام رایگان را بدست آورید

برای افزایش ویو و بازدید ویدیو اینستاگرام مطمئن شوید که آنها را در زمان مناسبی ارسال می کنید. اطلاع از زمان فعالیت مخاطبان تان می تواند میزان بازدید ویدیو شما را در اینستاگرام افزایش دهد. پیک های زمانی بسته به صنعت، محصول، خدمات، مکان و مخاطبان می تواند متفاوت باشند. در مورد اینکه مخاطبان شما چه زمانی گوشی خود را چک می کنند فکر کنید.

ممکن است مادری که منتظر سرویس مدرسه کودک خود است در زمان انتظار گوشی خود را چک کند و یا فردی که در اتوبوس است تا رسیدن به مقصد گوشی خود را چک کند. شما باید در زمان هایی که مخاطبانتان به اینستاگرام سر می زنند ویدیو خود را منتشر کنید.

بهترین زمان برای ارسال ویدیو روزهای دوشنبه و پنجشنبه و ساعت های ۵ بعد از ظهر، ۸ تا ۹ و ۲ قبل از ظهر است.

برای افزایش بازدید فیلم اینستاگرام ویدیوهای خود را ریپست کنید

این مهم هست که محتواهای جدید را در پروفایل های رسانه اجتماعی و پست های وبلاگ خود ارسال کنید اما از ارسال مجدد پست های خود متاسف نباشید. شما می توانید از ویدیوهای طولانی (مصاحبه ها، آموزش ها و غیره) که در اختیار دارید قطعه های کوچکتری بگیرید و آنها را در اینستاگرام با هشتگ های مرتبط ارسال کنید. شما همچنین می توانید ویدیوهایی که چند ماه قبل منتشر کرده اید را دوباره پست کنید. چند ماه از انتشار این ویدیو گذشته است و شما مجموعه ای از فالورهای جدید را در اختیار دارید.

توضیحات بهینه در مورد ویدیوهای اینستاگرام

اینستاگرام یک پلتفرم بسیار بصری است که همه چیز در قالب تصاویر و ویدیوها بیان می شود. با این حال یک اشتباه رایج که مشاهده می شود این است که برخی از کاربران از هیچ توضیحی استفاده نمی کنند. این مسئله در فیلم های ویدیویی بسیار مهم هستند. در واقع توضیحات می تواند کاربران را متقاعد کند که ویدیو را تماشا کنند اما توضیحات شما باید به اندازه ای باشد تا کاربران را جذب کنند و احساس کنند که نیاز دارند ویدیو را تماشا کنند. اگر توضیحات شما طولانی است دکمه مشاهده بیشتر یا See More را استفاده کنید. از هشتگ ها برای مشارکت بیشتر استفاده کنید و کاربران مرتبط و یا با نفوذ را منشن کنید.

افزایش فالوور اینستاگرام

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید